strings en kontpijn na het rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:50

Ik had er zelf ook altijd last van, en nu rij k gewoon met een boxer onder me rijbroek. Sindsdien nergens meer lats van:D

Marije_jiplover

Re: stings en kontpijn na het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:03

Degene die met een boxer rijden: hebben jullie nooit last van opkrullende pijpjes? Daar heb ik altijd last van en dat zit echt gruwelijk irritant.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:05

Ik draag eigenlijk ook altijd strings. Het hangt er vanaf welke ik draag, of ik er last van krijg bij het rijden/fietsen (dan ook, dat is echt zoo vervelend!)
Ik heb wel een fijne van de Livera, die is dun en zacht en sluit gewoon super aan. Heb nooit last als ik die aan heb. Andere heb ik altijd last mee.

Over die boxers: die kruipen bij mij ook altijd op hoor. Durf te wedden dat die lange thermoonderbroeken ook nog m'n bilnaad in kruipen :o

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:23

De boxers kruipen bij mij niet omhoog. K doe ze gewoon goed naar beneden, en zo blijven ze ook de hele tijd zitten. Ik heb de gewone boxers van Hema, in allerlei kleurtjes.

Utixo

Re: strings en kontpijn na het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:41

Katoenen strings aantrekken. Met synthetische strings krijg ik ook geheid last, met katoenen strings nergens last van.