Accupunctuur kan zeker helpen, maar wordt in deze studie niet mee onderzocht... Toch bedankt!
Het onderzoek loopt nog een hele tijd, ik zal pas in mei de resultaten kunnen geven, maar omdat jullie dat vragen, zal ik dat dan ook doen! Verwacht wel geen oplossingen voor iedereen, ik kijk alleen maar bij wie je bijvoorbeeld wel goed geholpen kan worden, of wat voor soort hoofdpijn je hebt...
Ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden op de PB's, maar ik moet ook af en toe eten, werken en slapen... En paardrijden natuurlijk!:) Echt bedankt al allemaal!
Stuur de link maar, hier nog een hoofdpijn patient (migraine op zeer regelmatige basis)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 23-01-09 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt
HindaFree
Geplaatst: 23-01-09 09:34
Hier een hoofdpijn klant loop bij fysio en maseur en weet wara het door komt maar de oorzaak is altijd nog zoek....
Conquesta
Geplaatst: 23-01-09 09:46
als je wilt mag je mij ook dat lijstje doorsturen!
jecco_ellen
Geplaatst: 23-01-09 09:47
mag ik m ook invullen voor mijn vriend? Die had 22 jaar migraine door een auto ongeluk en had in coma gelegen, begon op het laatst helemaal geel te zien van de medicijnen. Maar door giropractor, voeding en nu osteophaat is het een stuk minder en gebruikt heel zelden nog een paracetamolletje
Kippesoep
Geplaatst: 23-01-09 09:49
Hier nog een hoofpijnmens, ik ben er verschillende keren voor bij de huisarts geweest en ook langs een opticien. Ben ook nog langs KNOarts en kaakchirurg voor andere reden maar dat heeft waarschijnlijk een link met de hoofdpijn. Dus stuur maar op als je er iets aan hebt