Ik weet het niet meer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Re: Ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 17:52

Ja acupunctuur geloof ik dan weer wel in en daar sta ik achter maar sommige dingen weet ik gewoon niet wat ik er van moet denken. Ben vroeger ook vaak bij een homeopaat geweest voor mijn allergieën en hij had meteen door wat ik had waar artsen niet achter kwamen maar toch heb ik het er niet zo op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 20:42

laulau85 schreef:
Russel Ja dat is ook wel zo.
Maar wat moet ik dan tegen die internist zeggen. Onderzoek maar op ongeveer alles want ik heb echt geen idee. Vind dat zo rot...

Maaike ja dat wilde ik sowieso bekijken maar dan een keer gewoon erlangs gaan zodat ze kan uitleggen waar alles voor staat. Ik heb medisch echt 0,0 verstand (behalve bij paarden haha...)

Gewoon zeggen dat je je niet goed voelt en benoem je de klachten en dat je wil weten wat er aan de hand is. Waarom rot :+ Die man/vrouw verdient er een villa met zwembad en flinke stal met paarden aan hoor :D Het is zijn werk en diagnose stellen vinden ze leuk, is zoeken naar iets en als ze het vinden, gaan ze behandelen en dan hebben ze weer iemand blij gemaakt omdat de kwaliteit van het leven weer is toegenomen.

Jij doet je zelf veel te veel te kort om door te lopen en te denken, laat ik maar niet zeuren totdat je er dood bij neervalt.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 23:27

Herken je dit Laura ?

Citaat:
HPU-symptomen nemen gewoonlijk toe met de leeftijd. Alleen bij een stressloos bestaan, goede voeding en geen ziekten zullen maar zeer weinig symptomen tot uiting komen. De volgende specifieke symptomen kunnen bij kinderen waargenomen worden:

bleekheid van de huid, met name van het gezicht;
recidiverende oorinfecties, verkoudheden;
allergie, pollinose, huidklachten;
hyperreactiviteit, dermatografie;
hoofdpijn, migraine;
gemakkelijk blauwe plekken;
anemie;
niet in staat in een touw, klimrek of ringen te klimmen;
hoge buikpijn;
stuipen, epileptoïde aanvallen;
in de zomer is de huid geelbruin of goudbruin;
een matig gebit;