Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 27-02-24 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Eefste
Geplaatst: 19-03-09 20:53
Hoi hoi!
Voor mij is het heeeeel herkenbaar. Ik heb ook ongelofelijke haaruitval.. al 2 jaar ongeveer. (begonnen tijdens een enorme stresssituatie) Ben zeker tweederde van mijn haar verloren (incl mijn krullen...) Radeloos werd/word ik ervan.. Ik ben bij alle dokters, dermatologen enz geweest. Ik zelf ben ook vegetariër (en verf mijn haar ook met henna hahaha) Volgens de huisarts had ik AGA (mannelijke kaalheid) Gelukkig bleek uit onderzoek van de dermatoloog dat dat niet het geval was.. Wat ik wel heb is niet duidelijk... Momenteel is de haaruitval wel stabiel.. ik verlies meer dan gemiddeld, maar niet meer 400/500 haren per dag (jaja.. ik was zo dwangmatig dat ik ging tellen) Waardoor het gestabiliseerd is? Geen idee. Ik heb alles geprobeerd, ik was al aan de diane35, vitamine pillen, hoofdhuidmassages.. alles. Uiteindelijk heeft mij het meest geholpen dat ik wat meer ontspannen ben geworden. Heel veel info kan je vinden op www.haarweb.nl Sterkte.