moedervlek in gezicht met haar !!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: moedervlek in gezicht met haar !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:12

Dat is wel zo :j Ik kreeg toen ik die moedervlek weg ging halen ook reacties zo van: maar dan ben je Emma niet meer :oo Dan herkennen we je niet meer :oo
Nja gelukkig herkenden ze me daarna toch nog wel :P Wel apart trouwens dat de een meer moedervlekken heeft dan de ander.

Iris82

Re: moedervlek in gezicht met haar !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:15

Nou niet alleen meer moedervlekken, maar ook zoveel verschillende. Mijn vriends moedervlekken zijn veel lichter van kleur maar veel groter en 'dikker'.

Mijne zijn echt klein en zwart en sommige komen en gaan. Heel raar, waar ik dan jaren een vlek had, issie opeens weg. Nu zit er twee cm ernaast een moedervlek.

antiklit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 19:48

mltex schreef:
Ik meende ook dat je een moedervlek gewoon kan laten weghalen bij de huisarts, misschien ben je dan gelijk van je probleem verlost :D Vind je boktnaam wel grappig: antiklit > met een enkelvoudige haar _O-

Hihi zo had ik het niet eens gezien ( over mijn boktnaam dan )

Het is trouwens niet 1 haar het zijn er vier ofzo, en niet zwart maar gewoon blond ( ja ik ben blondtdtd) :D

Misschien is weghalen wel een optie, maar bij ons naar de huisarts gaan vind ik zo'n drama, loopt altijd een uur uit voordat ik een keer aan de beurt ben :( :(