ik geloof er eigenlijk niet zo in...maar ga het toch een kans geven (ff testen) hahaha
alleen wel voordeel dat ik het voor de inkoops prijs krijg van mijn mama

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik ken een paar mensen die er erg ziek van werden, hoe dat kan weet ik niet.Maar is het erg duur?
pitbullgup schreef:de huisarts van mijn vriend schrijft t ook aan sommige patiënten voor, zal dan toch niet echt schadelijk zijn lijkt mij
Susannah schreef:pitbullgup schreef:de huisarts van mijn vriend schrijft t ook aan sommige patiënten voor, zal dan toch niet echt schadelijk zijn lijkt mij
Huisartsen vinden wel vaker dat mensen koste wat kost snel moeten afvallen, maar hebben vaak niet veel kaas gegeten van hoe je dit het beste (blijvend) kunt doen.
En bij mijn weten is Herbalife wel verrijkt met vitamines enzo dus tekorten krijg je waarschijnlijk niet, maar voor je geest kan het best 'schadelijk' zijn omdat je gewoon heel hard aankomt als je stopt.
_angela schreef:Mensen kunnen niet zomaar een kuurtje herbalife doen, want dan gaat het ook geheid niet werken.
_angela schreef:Overigens, het weglaten van je broodmaaltijden is niet schadelijk.