wie gebruikt herbalife

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:29

ik ga toevallig morgen ook beginnen!!!! mijn moeder is sinds een paar weken distributeur geworden afgelopen dinsdag avond gehad en klonk opzich wel goed.
ik geloof er eigenlijk niet zo in...maar ga het toch een kans geven (ff testen) hahaha
alleen wel voordeel dat ik het voor de inkoops prijs krijg van mijn mama :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:49

Ik ken een paar mensen die er erg ziek van werden, hoe dat kan weet ik niet.Maar is het erg duur?

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:36

marleen_usar schreef:
Ik ken een paar mensen die er erg ziek van werden, hoe dat kan weet ik niet.Maar is het erg duur?

ja het is opzich wel vrij prijzig omdat je niet klaar bent met één potje...
een bus voor de shake zit al rond de €40,-

http://www.herbalifeww.com/nl/

de huisarts van mijn vriend schrijft t ook aan sommige patiënten voor, zal dan toch niet echt schadelijk zijn lijkt mij

_angela

Re: wie gebruikt herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:36

Je kan er ziek van worden, dat wil zeggen misselijk, diarree, duizelig, slap en futloos. Dat zijn een soort ontslakkingsverschijnselen.

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:39

mijn vriend heeft dit ook gedaan hij is 20 kg afgevallen.
Na twee jaar heeft hij het afgebouwd.
en is toen iets van 3 kg aangekomen meer net.
Je moet natuurlijk wel op je eet patroon letten.

Susannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:46

pitbullgup schreef:
de huisarts van mijn vriend schrijft t ook aan sommige patiënten voor, zal dan toch niet echt schadelijk zijn lijkt mij

Huisartsen vinden wel vaker dat mensen koste wat kost snel moeten afvallen, maar hebben vaak niet veel kaas gegeten van hoe je dit het beste (blijvend) kunt doen.
En bij mijn weten is Herbalife wel verrijkt met vitamines enzo dus tekorten krijg je waarschijnlijk niet, maar voor je geest kan het best 'schadelijk' zijn omdat je gewoon heel hard aankomt als je stopt.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:31

Je moet ook niet zomaar stoppen! Je moet het afbouwen zoals Kimmy zegt. 3 kilo aankomen is normaal als je 20 kilo bent afgevallen.

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:50

ik ben vandaag ook begonnen met shakes. wel van weight care, maar komt denk ik op hetzelfde neer..
ik ga ook s,ochtens en s,middags de shakes pakken en s,avonds gewoon een gezonde maaltijd. ben benieuwd

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:59

Susannah schreef:
pitbullgup schreef:

Huisartsen vinden wel vaker dat mensen koste wat kost snel moeten afvallen, maar hebben vaak niet veel kaas gegeten van hoe je dit het beste (blijvend) kunt doen.
En bij mijn weten is Herbalife wel verrijkt met vitamines enzo dus tekorten krijg je waarschijnlijk niet, maar voor je geest kan het best 'schadelijk' zijn omdat je gewoon heel hard aankomt als je stopt.

hij heeft t bij een kennis voorgeschreven om aan te komen
herbalife heeft verschillende progamma's en niet alleen om af te vallen.
en met elk dieet moet je afbouwen.... de bedoeling is dat je eetstijl/leefstijl verandert anders werk herbalife ook niet

Susannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:44

En dat is toch wat heel veel mensen niet (willen) weten, veel mensen doen 'even een kuurtje' Herbalife.
Maar dit topic ging over afvallen.
De eventuele schadelijkheid hoeft hem niet te zitten in het product zelf, maar in het weglaten van bepaalde voedingsmiddelen. Wanneer je wilt aankomen heb je dit niet, aangezien je de Herbalife producten dan bovenop je gewone voeding gebruikt.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:46

Mensen kunnen niet zomaar een kuurtje herbalife doen, want dan gaat het ook geheid niet werken.
Wij geven mensen altijd een gratis begeleiding erbij.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:47

Overigens, het weglaten van je broodmaaltijden is niet schadelijk.

Susannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:42

_angela schreef:
Mensen kunnen niet zomaar een kuurtje herbalife doen, want dan gaat het ook geheid niet werken.

En daarom werkt het bij zoveel mensen ook niet ;)

_angela schreef:
Overigens, het weglaten van je broodmaaltijden is niet schadelijk.

Oh? Haha!
Dat zeg je wel heel stellig. :+
Het vervangen van je broodmaaltijden door Herbalife zal gerust niet schadelijk zijn nee, maar het zomaar weglaten van je broodmaaltijden levert wel degelijk tekorten op.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:52

Ik heb van herbalife ook wel schadelijke dingen gehoord Met name dat drankje zou je stofwisseling en dus ook je hartslag omhoog werken. Niet geheel zonder risico!! In Amerika ( waar anders) is er al iemand aan overleden.
En je komt als je stopt ook weer heel snel aan ( ken daar voorbeelden van).
groeten danieke

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:54

We hebben het hier over maaltijden vervangen, daar draait dit topic om. Ik heb het niet over hongerdieeten waarbij je complete maaltijden gaat weglaten. Daar ben ik HELEMAAL geen voorstander van.

Je moet bij Herbalife geen crashdieet-achtige taferelen verwachten. Veel mensen nemen de tijd niet om gezond te eten, dat wil zeggen een uitgebalanceerde voeding volgens het voedingscentrum met voldoende vezels, vitaminen, groenten en fruit. Daarom is het makkelijk om een (persoonlijk) programma van herbalife te volgen.

Ben op je streefgewicht, is het van belang dat je onder begeleiding gaat afbouwen. Dus ook niet abrupt stoppen! Je kan er dan voor kiezen om geleidelijk aan helemaal te stoppen of over te stappen op het ontbijtprogramma.

Het is dus geen kuurtje wat je even als crashdieet gebruikt, het is een lifestyle. Dat is overigens niet alleen bij herbalife zo, maar als jij kilo's moet verliezen, is dat vaak te wijten aan je lifestyle/eetpatroon. En wil je op gewicht blijven dan zul je daar echt aan moeten werken. In mijn ogen kan dat het beste onder begeleiding, iemand die steunt want geloof me, het is niet makkelijk. Been there, done that!