Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monica08 schreef:Eerst en vooral op zoek gaan naar een goede milde (!) shampoo (eventueel eentje speciaal voor dagelijks gebruik). Van agressieve shampoos gaat je haar alleen nog maar meer talg gaan aanmaken. Babyshampoo is bv. heel erg mild, maar dat helpt niet bij iedereen (sommigen krijgen er net vettig haar van, voor anderen is het beter). Moet je even uittesten.Hebben jullie een tip voor snel vet haar, en dan bedoel ik niet binnen 2 dagen, nee gelijk een kwartier na het douchen alweer..
_Judith schreef:Niet echt beautyvraag, maar weet iemand waar je proefmonsters van parfum, shampoo's etc. kunt krijgen?
monica08 schreef:Nieuw topic!
Ik heb het vorige niet helemaal gelezen (duh)
Maar ik had even een vraagje, en ja ik weet wel dat er nog een topic loopt, maar vragen stellen is niet verkeerd
Hebben jullie een tip voor snel vet haar, en dan bedoel ik niet binnen 2 dagen, nee gelijk een kwartier na het douchen alweer..
Bienotje schreef:Monica08, hoe was jij je haar? En waarmee?
Kies voor zo min mogelijk middelen en zorg voor bv. schone handdoek/ borstel. En gelijk na een kwartier, is het niet ´gewoon´ de structuur van je haar? Wat gevoelsmatig vet haar is, hoeft helemaal niet vet te zijn of anderen op te vallen..
SiCa schreef:@Monica08: Misschien ligt het aan de gel/wax die hij gebruikt, of is hij sinds dat halfjaar andere producten gaan gebruiken??
Droogshampoo is juist erg fijn, het haalt de vettigheid goed weg. Ik gebruik het ook, slaat alleen wel wittig uit dus daarna even een beetje water inspuiten, haha!
Bienotje schreef:Als hij er ook al voor bij de huisarts is geweest, lijkt het me goed om verder geen andere huis/ tuin en keukenmiddeltjes tussendoor te proberen.
Als het iets van de laatste tijd is, vraag ik me ook af of het niet iets van verzorging/ stress of weet ik wat kan zijn dat het veroorzaakt.
Heeft je broer langer haar? Als ik hem was zou ik gewoon kiezen voor een lekker kort kapsel namelijk, heb je er het minste last van