Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eyck schreef:Ik heb altijd het idee dat deze dingen een soort "placebo" effect hebben..
xDramaQueen schreef:smillie_ schreef:Heb je echt honger? of is het meer zin of gewoonte? (gezien je zegt te eten bij stress of verveling)
Want dat kan er ook insluipen he!
Daar moet je duidelijk een onderscheid in kunnen maken, want als het geen echte honger is, en je begint toch met die pillen, brengen ze sowieso niks op he.
tot knorrende maag aan toe, maar ik geef eerlijk toe dat dat tussen me oren zit, als ik namelijk de hele dag bij de paarden rondloop op wedstrijd negeer ik dat en houd het ook op, maar als ik aan het niksen ben kan ik de verleiding niet weerstaan.
Yamcha schreef:Eyck schreef:Ik heb altijd het idee dat deze dingen een soort "placebo" effect hebben..
Ik denk het niet. Ik denk dat er echt wel iets in zit waardoor je geen trek meer hebt, maar ik denk dat dat echt heel erg slecht is....
xDramaQueen schreef:daar had ik eerlijk gezegd ook helemaal niet aan gedacht yamcha
xDramaQueen schreef:@ elpharo: dankjewel, ik weet ook dat het aan me omgeving ligt, me vriendinnen zeggen dan doe normaal en duwen als pesterijtje een lekker broodje voor me neus en ook dan kan ik het niet weerstaan, ik zit de hele dag op school, werk daarna gelijk en daarna fitness ik, maar het zijn dan op school áltijd de pauzes waarin ik me gruwelijk laat gaan, maar kan moeilijk de pauzes overslaan
Bonita_Bon schreef:Haha, MET 2 glazen water??? Ja niet zo gek dat je een vol gevoel hebt... Wat een waanzin.
Broccoli schreef:Weet je, als de oplossing in pillen zou liggen zouden er geen mensen met overgewicht meer zijn.
_Tara_ schreef:Broccoli schreef:Weet je, als de oplossing in pillen zou liggen zouden er geen mensen met overgewicht meer zijn.
Kan toch ook dat mensen geen geld hebben voor die pillen dan? Al geloof ik er ook niet in hoor. Gewoon gezond eten, jezelf niet uithongeren en bewegen.
_Tara_ schreef:Dat vergoeden is wel waar ja. Veel geld hoef je niet te hebben om dik te worden, kijk naar alle fastfooddingen enzo, lekker goedkoop