Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daaf4ever schreef:En Sudocreme?

) en doe dan de washandjes eroverheen en probeer zo een kwartier te blijven zitten. Als je dat twee keer per dag doet, moet dat echt wel gaan helpen.
Nijn schreef:Vaseline heb ik vanmiddag al geprobeerd, kreeg daar gigantische jeuk van en mn hele handen werden rood
Zal morgen eens naar de apotheek gaan, kijken of ze daar iets hebben waar ik goed op reageer.
) olies, handen creme's van dure merken etc. Tegenwoordig doe ik een hydrofiele zalf van mijn moeder erop, pleister om heen en de kloven gaan in elk geval dicht. Tegen de droog heid doe ik nivea intensief voedende creme of anti age.
ellepel schreef:haha ja alles zat er onder![]()
olijfolie is trouwens wel een heel goed middeltje hoor.
en goedkoop ook.![]()
je kan ook olijfolie en dan een beetje azijn er door doen en dan daarmee je handen insmeren.
moet je geen open plekjes hebben want dan prikt de azijn,maar werkt heel erg goed( ook goed voor droge paardenvoeten)

Toen heb ik nog handcreme van de Bodyshop geprobeerd (met amandel), lekker vette meuk maar ook die brandde.
Ik heb bij de tuinen deze zalf gehaald:
Toen de tube leeg was waren m'n handen gewoon veel beter hersteld en nu ben ik m'n potje handcreme van de Body Shop aan het opmaken omdat die nu niet meer zo brandt, nu m'n handen ook wat minder ernstig zijn