Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amazone77 schreef:ik heb het maar liefs 5 keer gehad,alle 4 mijn voor tanden,en 1 tand verder achter in.(ook boven)
en of jullie het willen geloven of niet 4 keer ZONDER VERDOVING laten doen. je wil niet weten hoe veel pijn ik heb gehad!!!
die tandarts van mij zei.......een zenuw kan je niet verdoven.pas bij de laatse keer heeft hij verdoofd,omdat ik eiste dat hij al mijn boven tanden er uit zou trekken.ik had het voort helemaal gehad,en had heel veel schrik inmiddels voor die behandeling.ik kan mij nu wel voor mijn kop slaan waarom ik in godsnaam niet naar een andere tandarts ben gegaan.
ik heb zelfs gehapt voor een boven gebit,
en moest er een paar dagen over na denken of ik het wel zeker wilde.
op dat moment wel,als ik maar van de pijn af zou zijn,maar een kunst gebit is natuurlijk ook niet alles he.
toen ik twee dagen daarna terug kwam,en had besloten om toch maar niet te trekken,maar weer een behandeling te laten doen,zei hij ......ik zal het maar verdoven.
ik zei dat kon toch niet????? hij zei.... nou het licht aan de aard van de ontsteking.
ik had echt zo iets van........wat is dit dan!!! nou hij verdooft,en wat denk je........geen centje pijn gehad.heb er echt helemaal niks van gevoeld.
ik zei nog tegen hem,dat had je de vorige 4 keer ook zo mogen doen grrrr wat een L van een tandarts zeg.
toch staat hij bekend als een goede tandarts,maar mijn vriend zal het nooit niet worden.
krijg nu nog kippevel als ik eraan terug denk brrrrrr
Myrtje_ schreef:Voor zover ik weet 'raggen' ze altijd je hele kanaal uit.
T0rnad0 schreef:Lekker hoor......
Heb eerst 6 maanden met een bobbeltje op me kaak gelopen die ik soms door prikte om maar niet naar de tandarts te moeten
PS voor andere onder ons, dit is GEEN goed advies
amazone77 schreef:T0rnad0 schreef:Lekker hoor......
Heb eerst 6 maanden met een bobbeltje op me kaak gelopen die ik soms door prikte om maar niet naar de tandarts te moeten
PS voor andere onder ons, dit is GEEN goed advies
kwam die bij jou ook boven de tand te zitten?
een wit bobbeltje?