pmarena schreef:Ik heb dat ook heel vaak , dat je het gevoel hebt er niet "bij" te zijn , alsof je droomt of TV kijkt ofzo ,
in plaats van dat je er middenin zit. Is bij mij echt vermoeidheid en slecht eten , volgens mij komt je lichaam dan gewoon bepaalde stoffen tekort en gaat wat minder belangrijke dingen "uitschakelen" , soort overlevingsstand denk ik :-P
Als ik op tijd naar bed ga , gezond eet , dan is er niks aan de hand. Ik heb ook celzout-tabletjes , die werken ook SUPER op 1 of andere manier.
Als ik ze een paar dagen niet inneem krijg ik weer zo'n comateus "buiten-de-werkelijkheid-gevoel" , heel typisch is dat.
Schindele kleipoeder werkte ook heel goed trouwens daarvoor. Dus blijkbaar heeft je lichaam dan toch iets extra's nodig om "erbij" te blijven met het koppie.
Mensen die dus niet dat extra nemen zijn er dus niet bij met hun hoofd? Volgens mij moet je gewoon proberen zoveel mogenlijk aanwezig te zijn, jezelf bewust zijn van wat je doet en waar je dat doet. Heeft naar mijn mening niks te maken met pilletjes of andere suplementen.