Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CtjeLief schreef:Hey, meer slachtoffers! Mooi nu voel ik me wat minder eenzaam..Ik wou al een nieuw topic openen maar toen las ik deze.. Hoe zat het bij jullie met de napijn?? Bij mij zijn mn 2 onderste verstandskiezen afgelopen dinsdag onder narcose uitgesneden, en de wonden zijn dus gehecht. De pijn werd na 3 dagen alleen maar erger, zo erg dat de pijnstillers gisteren niet meer aansloegen en dat ik 12 na met pijn te hebben gelopen flauwviel op mn werk, simpelweg omdat ik het niet meer volhield..
![]()
Nu heb ik inmiddels ibuprofen 600mg tabletten gekregen en die werken snel in, maar zijn wel na zo'n uurtje of 4 al uitgewerkt. Combineren jullie nog met paracetamol ofzo? En hoelang houdt deze pijn aan? De zwelling is niet erger geworden, maar die zeurende licht kloppende pijn blijft maar aanhouden. Ik slaap slecht, eet slecht en voel me super geirriteerd door de pijn..
Erg benieuwd hoe dit bij jullie was? Is mijn geval normaal? En hoe lang zal dit ong. duren?
Is trouwens 1 kant waar ik last van heb.. de andere kant gaat prima..
Citaat:ik zou de kaakchirurg even bellen als ik jou was... meestal als de pijn na 3 dagen erger word (wat dus niet zou moeten horen) zit er een ontsteking wat verschrikkelijk pijnlijk is zoals dus in jouw geval. om er vanaf te komen heb je antibiotica nodig.. sterkte ermee