Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sjaslique schreef:Het is natuurlijk jouw lichaam, maar als je er zo'n last van heb snap ik niet helemaal dat je er nu nog steeds mee rond loopt. Hoe kun je dan voor jezelf zorgen als je nu niet veel kan?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou echt maandag direct aan de telefoon hangen.
Yessy schreef:Je bent 12, alleen thuis voor een (deel van een) weekend en je hebt niemand in de buurt waar je heen kan als er wat mis is met je? Leuk als er echt acuut iets mis gaat...
Sterkte ermee vandaag/morgen, ik hoop dat het allemaal meevalt, het klinkt wel eng dat het steeds verder doortrekt.
sjaslique schreef:Ik had ook niet gezegd dat je nu moest bellen. Maar het lijkt mij gewoon vervelend om er al zolang mee rond te lopen. Als ik jou was zou ik het even goed bespreken als je ouders weer terug zijn en dan samen besluiten waar je heen belt. Nogmaals succes.
Nikka schreef:Heb je nog ergens anders last van? Dit moet eerst door de huisarts gezien worden en die kan eventueel doorverwijzen.
JustaLive schreef:Yessy schreef:Je bent 12, alleen thuis voor een (deel van een) weekend en je hebt niemand in de buurt waar je heen kan als er wat mis is met je? Leuk als er echt acuut iets mis gaat...
Sterkte ermee vandaag/morgen, ik hoop dat het allemaal meevalt, het klinkt wel eng dat het steeds verder doortrekt.
Wat geruststellend allemaal
Hahah nouja..
Nee hoor ik heb hier 1 broer van 16 rond lopen 1 van 19 1 van 21 en 1 van 7..
Komt heus wel goed.
Maar die zullen niet zomaar met mij naar Dokter gaan enzo..
Dan zeggen ze dat ik tot morgen moet wachten...
JustaLive schreef:WHAHAH
De een zegt huisarts, en de ander Fysio..
_Inga schreef:Ik zou naar de fysio gaan, verdere behandeling laat bij HA altijd op zich wachten. Ik heb met precies dezelfde klachten ruim een jaar gelopen. Ze hebben foto's laten maken etc. etc., na dik een half jaar uiteindelijk toch doorgestuurd naar een fysio (ik had niet veel last, het was vooral erg vervelend), binnen 5 (!!!!) minuten was het opgelost.
lovelygirly schreef:Dame.
Als je maandag niet gaat.
Dan haal ik je persoonlijk op van school, sleur je achterop de scooter en breng je naar de ha.
Al zit er een naakte dame in de wachtkamer. die sturen we er uit.(Grapje hoor.) en dan ga jij naar binnen.
Je loopt er nu een tijdje mee en je moet nu toch echt eens gaan.
Nu blijf je je afvragen wat het is. En de huisarts kan je het antwoord geven.
Riant schreef:Hey lijkt mij gewoon uitval.. dus het niet meer functioneren van een zenuw... Je doet er hier vrij luchtig over maar ik zou maandag heel vlot naar een HA gaan Fysio kan altijd nog .. denk dat je meer behoefte hebt aan een neuroloog... Ik ga geen onrust zaaien maar ik heb precies het zelfde gehad en dat was niet om luchtig over te doen.. je moet naat een arts ! Tenzij je zelf nu hier wat overdrijft dat is aan jou om te bepalen maar uitval van gevoel in je been is niet iets om heel lang mee te wachten. Zeker niet als het erger wordt.
Nikka schreef:Andere been is normaal? Geen last van je rug? Kan je op je hakken lopen en op je tenen staan?
Nikka schreef:_Inga schreef:Ik zou naar de fysio gaan, verdere behandeling laat bij HA altijd op zich wachten. Ik heb met precies dezelfde klachten ruim een jaar gelopen. Ze hebben foto's laten maken etc. etc., na dik een half jaar uiteindelijk toch doorgestuurd naar een fysio (ik had niet veel last, het was vooral erg vervelend), binnen 5 (!!!!) minuten was het opgelost.
Ze doen eerst nader onderzoek om uit te sluiten dat er niks raars aan de hand is. Zou toch vervelend zijn zijn als je bij de fysio loopt en er is iets anders, misschien wel veel gevaarlijkers, aan de hand. Dan heb je die tijd ook weer verspilt.