Snel vet haar... HELP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: Snel vet haar... HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:46

Wildgirl schreef:
cyntje, het kan ook zijn dat het na je zwangerschp verandert(hoop het voor je Haha! )

Ja dat zegt men. Heb dat ook al geroepen hier. Had mijn haren vroeger altijd mooi los, maar dat hoef ik echt niet meer te doen
Ik hoop dat er ooit nog een pilletje voor komt Tong uitsteken

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:48

Waar haal je die shampoo van lush (rehab) of kun je het alleen via internet bestellen (die site heb ik wel gevonden http://www.lush.nl )

Mischien toch het proberen waard??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:49

Gewoon in de Lush zelf? Lachen

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:52

Ik heb nog nooit van de Lush gehoord Bloos
Zal hier wel niet in de buurt zitten, maar je kan het niet bij andere winkels halen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:53

Nee, je kan het alleen in de Lush winkels halen of bestellen op www.lush.nl
Zitten winkels in oa den bosch, amsterdam, haarlem en den haag. Binnenkort ook in Groningen en utrecht.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:58

Ik moest eerder mijn haar elke dag wassen. Nu doe ik het om de dag. De 2e dag is mijn haar al licht vettig maar elke dag wassen is ook niet goed. Mijn kapper rade mij aan als ik douch mijn haar 2x te wassen. 1x om alle troep er uit te wassen 2x om het vette er uit te houden dan uitspoelen en met koud water na spoelen en dan onder de douche weg. Ik was nu wel 2x sinds dien kan ik soms 2 hele dagen zonder vet haar rond wandelen. Maar met koudwater afspoelen heb ik weinig zin in.... KOUD!

Ik gebruik Elvive van Loriel paris (ofzo) en Nivea Daimond.
Ik gebruik bijna NOOIT creme spoeling of maskers dan is mijn haar nog vetter.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:03

Ik heb mijn haar ook een paar keer gepermanent helpt heel goed. Dan heb ik ongeveer 9 maand een bos mooie krullen daarna laat ik de meeste krullen er uit knippen. En is mijn haar nog een maandje minder snel vet. PErmanent droogt je haar uit voor veel mensen mega slecht voor je haar. Voor mijn haar maakt het niet uit het is toch zo vet als de pest

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:13

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:13

Ik had er ook altijd last van nu gebruik ik al een tijdje rene furterer (te verkrijgen in de apotheek) en één keer per week voor vettig haar en de andere keren balanceringsshampoo. Nu nooit meer last van en kan ik gewoon met normale shampoo wassen.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:22

efaa schreef:
cremespoeling of conditioner alleen in de puntjes smeren niet op je hoofd, daar krijg je namelijk echt mega vet haar van. ik heb niet zon last van vet haar omdat ik blond haar heb dus dat is zowieso vaak iets droger maar ik merk wel dat het bij mij ook echt scheelt of ik mn haar los heb of vast als het los is zit ik er veel meer met mn handend door en wordt het sneller vet. mijn haar wordt ook heel snel vet als ik veel mn cap op heb.

Hee bedankt voor de tip efaa!
Mijn haar is meestal de volgende dag al vet en ik gebruik ook cremespoeling. Ik dacht dat het daar juist zachter van wordt maar blijkbaar dus niet. Dan smeer ik het in het vervolg alleen op de puntjes Lachen Scheelt ook weer cremespoeling Tong uitsteken

En het scheelt bij mij ook of ik het los of vast heb. Als ik het los heb is het de volgende dag gelijk vet en als ik een staart in heb kan ik er meestal een dag langer mee.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:25

Idd zo'n cremespoeling is echt vettig spel!
Zoals Efaa zegt enkel op de puntjes Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:03

Ik heb ook snel vet haar en het scheelt idd echt of ik er veel aan zit of niet. Als je veel aan je haar zit wordt het nl ook sneller vet.
Verder gebruik ik Elvive Nutrigloss Light shampoo en dat werkt erg goed voor mijn haar Ja Cremespoeling doe ik niet te vaak, maar wel af en toe om het een beetje kambaar te houden.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:43

Ik heb net gedouched en alleen de puntjes van mijn haar heb ik cremespoeling in gedaan.
Ben benieuwd hoe veel dagen mijn haar het nu vol houdt......

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:44

Ik gebruik geen cremespoeling, daar is me haar zo snel vet van.
Bij mij ligt het er ook aan welke periode.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:18

Ik vraag me ook af of het helpt om te verven... als ik daardoor minder vet haar zou krijgen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:21

heb mijn haar net geverf, maar dat heeft bij mij niet geholpen

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:00

Juicy shampoo van de lush!
Echt, daar kan je boter mee ontvetten zonder dat het stug word! Haha!
Ideaaale shampoo!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:49

I love Juicy bedoel je? Die werkt inderdaad ook goed Lachen heb ze allebei thuis liggen.
(je moet wel de goede namen noemen he Knipoog anders komt ze nog nergens)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 20:30

Cyntje schreef:
Ik vraag me ook af of het helpt om te verven... als ik daardoor minder vet haar zou krijgen...

Verven hielp bij mij voor 2 weken en nu is het weer zo vet als ik weet niet wat!

Die shampoo van Lush ga ik zeker bestellen als hij zo goed bevalt!

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:16

Nou, ik verf het niet meer, wil mijn eigen kleur weer terug, maar ik heb het binnen een dag al vet, zonder dat ik eraan zit! Dus was ik iedere dag mijn haar, maar vanwege het werk kan ik ook niet met vet haar aankomen, aangezien ik de hele dag boven mensen hun mond hang. Dus ik ga dit topic ook even volgen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:21

Ja hier had ik ook heel erg last van. Wat bij mij supergoed helpt is de 'Langer Fris' shampoo van Andrélon. Speciaal voor mensen met haar dat snel vet wordt. Was mijn haar hier om de dag mee, en geen cremespoeling meer en het is nu super! Echt een aanrader. Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:34

Langer fris vind ik ook niet werken...
Ik heb nog een tijdje een soort berkenspray ( of iets dergelijks ) in mijn haar gedaan dat wilde ook wel een beetje helpen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:50

Ik heb hier ook ooit eens een topic over geopend, heb het even voor je opgezocht.
[MW] Haar wordt enorm snel vettig.
Staan ook veel tips in! Ik heb nog steeds last van vettig haar, maar het is wel minder dan toen ik dat topic opende. Was het nog steeds om de dag, meestal met enkel de shampoo van m'n dermatoloog. En anders fructis of ultra doux erbij. Als ik het niet vergeet, spoel ik ook eens na met koud water, gaat je haar mooi van glanzen en daar zou het op langere termijn minder vettig van moeten worden (merk ik niet zo veel van maar goed). Ik heb het ook ooit een maal met azijn gewassen, (had ik namelijk ook al verschillende keren gehoord), ik moet wel zeggen dat erna m'n haar ongelooflijk glad was, alleen vond ik het te hard stinken om het nog eens te gebruiken. Overigens stonk het wel alleen als je het erop goot en niet meer als het droog was, maar toch heb ik geen zin om het nog eens te gebruiken. Lachen

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:55

Ik heb juist het omgekeerde probleem, droog haar.
Maar als je gauw vet haar heb en geen zin om het iedere dag te wassen kan je ook droogshampoo gebruiken. even insprayen en geen vet haar meer.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:15

Ik heb er ook vaak last van. De enige shampoo die nu voor mij werkt is Elvive Nutri gloss light. Er staat op voor lang futloos haar dat er snel vet uit ziet. Het helpt super, ik gebruik ook niet te vaak creme spoelings en maskers, omdat dat dan vaak te veel verzorging voor je haar is en je haar er dus nog vetter van wordt. Ook uitkijken met spullen die je in je haar smeert, zoals glans sprays en haarlak/gel. Ook vooral de glans sprays maken je haar heel vet naar mijn idee. En, elke dag wassen is inderdaad ook niet zo heel erg goed, volgens mij verzorg je het dan ook 'te veel'.