Vreselijk is dat.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Xpinoxx schreef:oke misschien had ik moeten melden dat ik blond ben... en dan te bedenken dat wiskunde mijn sterkste vak was...
![]()
maar goed van 0 keer naar 5 keer is toch al een verbeteringmoet nog wel ff iemand scoren haha
wel interessant om te lezen dat je op een gegeven moment wel kan afvallen maar dat het niks meer aan je figuur veranderd.
dat is precies wat ik altijd heb gedacht!
norski schreef:heb ik ook,, begint in mijn gezicht, daarna bij mijn sleutelbeen, ribben en dan mijn buik en heupen.
Yamcha schreef:Jouw probleemgebieden zijn dus de binnenkant van je bovenbenen, en je heupen denk ik?
Maat 29 staat gelijk aan 36, XS is maat 34.
De truc is om je lichaam in balans te brengen: de zwaardere gedeeltes laat je slanker lijken, en aan de gedeeltes die lichter zijn voeg je wat volume toe
Dus bv een vrouw met brede heupen, kleine borsten, maar mooie rechte schouders zouden een lichte blouse met ruches, een donkerblauwe bootleg jeans, mooie schoen met hak, en een bolero-achtig spijkerjasje (mits ze geen buikje heeft) erg goed staan
Yamcha schreef:Jouw probleemgebieden zijn dus de binnenkant van je bovenbenen, en je heupen denk ik?
Maat 29 staat gelijk aan 36, XS is maat 34.
De truc is om je lichaam in balans te brengen: de zwaardere gedeeltes laat je slanker lijken, en aan de gedeeltes die lichter zijn voeg je wat volume toe
Dus bv een vrouw met brede heupen, kleine borsten, maar mooie rechte schouders zouden een lichte blouse met ruches, een donkerblauwe bootleg jeans, mooie schoen met hak, en een bolero-achtig spijkerjasje (mits ze geen buikje heeft) erg goed staan
Xpinoxx schreef:lijkt me wel een erg leuk beroep wat jehebt! Op die manier kun je iedereen er goed uit laten zien!
vaak zie je in tijdschriften van die voorbeeld figuren waar de dan uit zou kunnen afleiden wat je zou moeten dragen, maar ik ben altijd een combinatie van verschillende...
beetje lastig dus.
tenslotte kun je niet alleen alleen naar het figuur kijken maar ook naar huiskleur, haarkleur enz.
dwaallicht schreef:Grappig om te lezen, ik weeg best wel wat, ong 71 bij 174 (en dan ben ik al 3 kg kwijt door medicijnen) maar mensen schatten me altijd veel lichter. Heb ik maar geluk mee, want ik eet vreselijk ongezond.. (wel iets wat ik wil veranderen) toch zou 60 kg perfect voor me zijn. Dat wordt dus mn goeie voornemen