Ik wil er ook eens mee beginnen, merk dat ik weinig energie heb en van sporten weer energie krijg, maar tegelijkertijd ben ik ook hyper qua energie in mijn benen, handig dus
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil er ook eens mee beginnen, merk dat ik weinig energie heb en van sporten weer energie krijg, maar tegelijkertijd ben ik ook hyper qua energie in mijn benen, handig dus
Njen schreef:Weet iemand hoe je aan die start to run voor je mp3 komt?Ik wil er ook eens mee beginnen, merk dat ik weinig energie heb en van sporten weer energie krijg, maar tegelijkertijd ben ik ook hyper qua energie in mijn benen, handig dus
Njen schreef:Weet iemand hoe je aan die start to run voor je mp3 komt?Ik wil er ook eens mee beginnen, merk dat ik weinig energie heb en van sporten weer energie krijg, maar tegelijkertijd ben ik ook hyper qua energie in mijn benen, handig dus
Citaat:Vroeger rende ik 10 kilometer in een minuut of 47
Antheman schreef:Kytha, wat is limewire?
limewire.nl Kytha schreef:Antheman schreef:Kytha, wat is limewire?
een downloadprogramma, maar geloof dat dat verboden is om over te praten op boktlimewire.nl
sttttttt

Wil gewoon even een wat strakker lichaam.
sunshine schreef:Antheman : Allereerst, wat een super hondje heb je !! Doet me denken aan mijn vorige hond.
Dat was ook een keeshond, helaas ingeslapen
Heerlijk manneke!Citaat:laatst nam ik de hond mee, kreeg ik weer constant last van mijn knieen ( binnenkant ).
Nou en of! Vooral voor de BBB'sCitaat:Is skeeleren ook goed voor je ?
Loose schreef:Jaa ik ga vanavond voor het eerst naar de sportschool en als het goed is ga ik 3x per week (1x fitness, 1x bodybalance en 1x bodypump). Dieten doe ik niet aan, hooguit een beetje letten op wat ik eet maar ik vind mezelf niet te dik.Wil gewoon even een wat strakker lichaam.
Nou en of! Vooral voor de BBB'sCitaat:Is skeeleren ook goed voor je ?
[/quote]
Puchje schreef:Billen, Buik, Benen