HELP ik moet afvallen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blondie_

Re: HELP ik moet afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:00

78 kilo mag dan wel gezond zijn volgens die bmi maar ik vind het nogal wat. daar mag makkelijk 10 kilo af hoor zelfs 20 kilo zonder dat je te dun wordt.
Afvallen is gewoon meer calorieen verbranden dan je eet. Dus gewoon minder eten of/en meer bewegen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:02

Ninx schreef:
[

Slechte knietjes?: zwemmen!

Dat ligt er maar net aan wat er aan je knietjes mankeert Knipoog
Ik ken verschillende mensen met slechte knieen, maar de een kan beter fietsen, de ander beter wandelen en nog een ander beter zwemmen. Dat is echt heel persoonlijk.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:02

Blondie_ schreef:
78 kilo mag dan wel gezond zijn volgens die bmi maar ik vind het nogal wat. daar mag makkelijk 10 kilo af hoor zelfs 20 kilo zonder dat je te dun wordt.

Wat knap dat jij dat door je pc heen kunt zien...

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:05

Wendy schreef:
Blondie_ schreef:

Wat knap dat jij dat door je pc heen kunt zien...

Het zit op de grens van gezond... dus net een beetje eraf kan natuurlijk geen kwaad.
We zijn met z'n allen, Nederlanders, te zwaar.... net als onze paarden Haha!
Schouders eronder en huppakee!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:09

Ninx schreef:
Het zit op de grens van gezond... dus net een beetje eraf kan natuurlijk geen kwaad.

Misschien lastig voor jou om te geloven, maar er zijn echt mensen die op het randje zitten van het BMI maar echt geen hoog vetpercentage hebben. Ze zijn er, echt. Daarom vind ik het nogal gevaarlijk om zomaar dit soort dingen te roepen. Er zijn al zat mensen met eetproblemen.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:13

Wendy schreef:
Ninx schreef:

Misschien lastig voor jou om te geloven, maar er zijn echt mensen die op het randje zitten van het BMI maar echt geen hoog vetpercentage hebben. Ze zijn er, echt. Daarom vind ik het nogal gevaarlijk om zomaar dit soort dingen te roepen. Er zijn al zat mensen met eetproblemen.

Natuurlijk zijn die er... ingegeven door de rare maatschappij waarin we leven.
Waarom denk je dat driekwart vd vrouwen te zwaar is (bijna driekwart vd mannen trouwens ook)? Overal is er meer dan voldoende gemaksvoedsel, en alles is goed bereikbaar en er hoeft dus nog nauwelijks bewogen te worden....
Naar blijkt zijn er maar weinig mensen die daar weerstand aan kunnen bieden.
Men zou eens moeten kijken naar het grotere plaatje, en vanuit de overheid maatregelen nemen om deze welvaartsziekte in te perken...
Het is namelijk makkelijk om dikke mensen altijd maar in de hoek te zetten, maar erg oneerlijk en niet reëel. We hebben het over driekwart vd vrouwen, niet een handjevol.