Ja ik vind het ook vervelend. Ik kan ook gewoon zeggen dat ik het liever gewoon met de dokter bespreek hoor en dat is dan prima, maar ik zie ook nooit zo in waarom ik het tegen haar moet zeggen? Zodat de dokter voorbereid is.... Najaa. Of zodat ze een tijd kunnen inplannen, nou zo goed kunnen ze ook weer niet plannen, ik heb nog nooit mee gemaakt dat het niet uitliep!
Maar net zoals ik een medicijn (zware pijnstiller) moet hebben, dan moet ik eerst een herhaling vragen, zij geven het dan door aan de apotheek. Nou ja prima maar de eerste paar keren deden ze zo ongelooflijk moeilijk omdat het een zwaar medicijn is. Ik snap dat je dat niet zomaar akkoord mag geven, maar natuurlijk was op dat moment mijn eigen dokter op vakantie en in mijn dossier staat gewoon dat dit mijn medicijn is. Gelukkig heeft uiteindelijk de vervangende dokter akkoord gegeven (misschien ook omdat ik bijna elk uur belde met de vraag of ik het nog kreeg). Maar ik heb ook tegen de dokter moeten zeggen dat hij maar een duidelijke melding bij hun legt, dat wanneer ik daarvoor bel ik het ook nodig heb. Dus nu gingen de laatste 2 x goed gelukkig, maar gewoon het idee van die assistent er constant tussen, staat mij niet aan. Aan de ene kant snap ik het, maar tot nu toe heeft het mijzelf niet geholpen.