Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Dus je kan beter eerst een half uur rustig fietsen en daarna beginnen met 'sporten' laat maar zeggen?
Ik fitness ook, maar doe het voornamelijk voor m'n conditie. En ach, een strakker lijf is altijd mooi mee genomenMaar ik fitness lang niet zo intensief als anderen doen, maar ik doe genoeg waar ik moe van word
suleilitha schreef:Citaat:Dus je kan beter eerst een half uur rustig fietsen en daarna beginnen met 'sporten' laat maar zeggen?
Ik fitness ook, maar doe het voornamelijk voor m'n conditie. En ach, een strakker lijf is altijd mooi mee genomenMaar ik fitness lang niet zo intensief als anderen doen, maar ik doe genoeg waar ik moe van word
Bijvoorbeeld maar je kunt ook gewoon je fietstocht vervolgen en er een uurtje aan vast knopen.
Marilla schreef:Halve kilo per dag afvallen.. Is dat niet veel?
marleen_usar schreef:Ik kan in verband verzuren van spieren niet te veel aan kracht training doen helaas.
Wendy15 schreef:en wie kan me een beetje helpen hoe ik een goede start maak om ook wat af te vallen, meer conditie te krijgen, meer kracht en wat strakker te worden