Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Tara_ schreef:Ze zeggen dat je verslaafd raakt aan labello.
esther_sonja schreef:ik scrub mijn lippen elke avond, even na het tandenpoetsen, ( even zachtjes met mn tandenborstel even over mijn lippen.soms ietsje harder.) en daarna met een laagje vaseline, of verzorgende lipbalsem er overheen. dan heb je de ochtend erna de heledag mooie zachte lippen zonder "velletjes" en natuurlijk sja blijven smeren!
Karin_88 schreef:Labello schijnt inderdaad niet echt goed voor je te zijn.. Ik heb zelf blistex medplus geloof ik, dat is deze:
Voor ik dat opdoe, of als het er niet op zit wrijf/veeg ik soms met ietwat druk over een handdoek/washandje.. Vaak is het binnen 2 dagen dan wel over![]()
_Tara_ schreef:Die SOS ken ik ja, groen dopje toch? Die is inderdaad heel lekker als ze echt even helemaal kapot zijn. Ach deo is broodje aap verhaal.
Maartje1990 schreef:ik heb ook blistex maar dan de gewone! hoef je ook láng niet zo vaak op te smeren als labello etc. Labello blíjf je smeren blistex hoeft maar een paar keer en doe je super lang mee. En ik heb de gewone.
Purol moet je écht écht niet doen! M'n huisarts raad dat zelfs af! en meerdere ook hier op bokt want hier zijn al vaker (oude) topics over geweest waren er meer mensen die dat aan de huisarts hadden gevraagt en purol is écht not done! ik vind 'm wel altijd héerlijk ruiken maar dat is dus écht heel slecht! niet doen dus! ik raad je echt blistex aan! succes!