Hersenschudding, hoe lang duurt het nog?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Re: Hersenschudding, hoe lang duurt het nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:02

Ik heb al 3 hersenschuddingen gehad, eerst 2 na elkaar, en een jaar later weer een. Ik heb er heel erg lang last van gehad vooral van die laatste dik 2 maand. Ik hoop voor je dat het onderhand weer wat beter met je gaat.. Lachen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 19:24

dank je! ik ben weer aan het werk, en dat gaat best goed, als de radio maar uit staat. ik werk gelukkig veel middagen, en dat zijn maar een paar uurtjes. wel nog elke dag hoofdpijn, duizelig als ik te veel doen, slechte concentratie en erg vergeetachtig, maar ik kan in ieder geval werken. paardrijden kan toch niet met dit weer, en daar wacht ik ook mee tot ik het echt beter gaat, dat gehobbel zal vast niet heel goed zijn.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:28

Ik heb toen ik mijn hersenschudding had wel gereden, omdat ik dan mijn verstand en concentratie op 0 kon zetten, dat hielp bij mij heel erg.. Lachen
Fijn dat je weer een beetje kan werken.. Lachen Ik hoop wel trouwens dat die vergeetachtigheid snel weg is, ik heb het namelijk nog steeds..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:38

Mijn lichte hersenschudding heeft toch wel een week geduurd voordat ik me weer goed begon te voelen. Ik voelde me wazig, alle verhalen kwamen niet helemaal door en was gigantisch moe.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 23:17

Ik ben idd ook erg moe, en voel me inderdaad heel wazig. Maar goed het is nu 9 dagen geleden, dus wat wil je. Ben in ieder geval al opgeknapt en daar ben ik heel blij om. De rest zal vanzelf wel weer komen.