Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DjunDjun schreef:Verder verberg ik mijn pukkeltjes en vlekjes met een stick, en wat foundation erover die me iets bruiner maakt.
Willeke_ schreef:Smokey eyes, knallende lippen, opvallende kleurtje oogschaduw??
Karin_88 schreef:Wat een moeite allemaal zeg
Ik zorg altijd wel dat ik mijn ogen gedaan heb, maar dan een (goed) oogpotlood voor het lijntje onder mijn ogen (*direct op dat lijntje dus zegmaar) en mijn mascara.. Beide zijn in een donkere bruine tint..
lor1_1984 schreef:Willeke_ schreef:Smokey eyes, knallende lippen, opvallende kleurtje oogschaduw??
Zou ik niet tegelijk doen, je lippen én je ogen laten opvallen.
Wel je ogen laten opvallen en dan een neutrale of transparante lipgloss, of andersom: lippen laten opvallen en ogen wat naturel.
Blondie_ schreef:Hoe je je ogen laat spreken ligt aan jouw kleur ogen.
Ik heb groen/grijs/blauwe ogen ik vind bij mij rood en paars tinten mijn ogen nog feller maken.
Ik hou van make up, dit is mijn make up schema:
-eerst dagcreme
-wenkbrauwen aanzetten
-mascara en eyeliner en oogpotlood
-oogschaduwbasis
-het leukste gedeelde, de oogschaduw, 4 verschillende kleuren meestal
-wimpers kammen, krullen met verwarmde krultang en nog een laag mascara
-primer voor onder de foundation
-foundation
-bronzing poeder
-shapen, dus oa jukbeenderen en neus
-lippotlood en lippenstift
Ik die deze volgorde omdat de dagcreme zo tijd heeft om in te trekken en ik doe eerst mn oogmake up voor foundation omdat je dan niet je foundation verpest door de oogschaduw die gezicht kan vallen (met losse poeder oogschaduw)
Noa_M schreef:Blondie_ schreef:Hoe je je ogen laat spreken ligt aan jouw kleur ogen.
Ik heb groen/grijs/blauwe ogen ik vind bij mij rood en paars tinten mijn ogen nog feller maken.
-eerst dagcreme
-wenkbrauwen aanzetten
-oogschaduwbasis
-foundation
-bronzing poeder
Ik die deze volgorde omdat de dagcreme zo tijd heeft om in te trekken en ik doe eerst mn oogmake up voor foundation omdat je dan niet je foundation verpest door de oogschaduw die gezicht kan vallen (met losse poeder oogschaduw)
Wow 4 kleuren? Hoe moet je die dan aanbrengen? Heb laatst een oogschaduwpallet met 5 kleuren gekocht, maar geen idee hoe ik die moet gebruiken..
Blondie_ schreef:Hoe je je ogen laat spreken ligt aan jouw kleur ogen.
-eerst dagcreme
-wenkbrauwen aanzetten
-oogschaduwbasis
-foundation
-bronzing poeder