Liek_ schreef:Hermelijn schreef:Ow jawel hoor. Doe zowel cardio als gewichten, en dan zo zwaar als ik kan dat ik nog net 3x15 herhalingen kan doen. Maar ik verveel me, omdat ik er niet bij na hoef te denken. Tijdens paardrijden bv. verveel ik me nooit, daar moet je je hoofd bij houden, maar fitnessen doe je verder niks bij.
Als je 3 x 15 herhalingen kan doen train je dus te licht! Welke oefeningen doe je? En doe je een aantal keer per week hetzelfde rondje? Wissel je van schema? Zo ja, hoe vaak?
Voor jou ook zelfde vragen over de cardio! + je doelen
Ik doe zo'n beetje alle oefeningen die er zijn op de sportschool, en zo zwaar mogelijk, zoals ik al zei. Bv. van benen zit ik sowieso boven de 60kg qua gewichten, armen zijn stuk minder sterk maar nog altijd rond de 30kg. Tenminste, volgens de blokken op de apparaten, haha. Wissel niet echt van schema. Heb meestal wel dat ik de ene dag armen doe en andere dag benen, net waar ik zin in heb die dag, probeer het per week een beetje in balans te houden maar ben te lui om vaker dan 2x per week te gaan (ook omdat ik het zo oervervelend vind).
Cardio, ik fiets sowieso al een kwartier heen en terug naar de fitness, en op de fitness zelf begin en eindig ik met 10-20 minuten cardio. Meestal de fiets, en soms ook de crosstrainer.
Maar ik heb er ook geen doel mee, ja, er strakker uitzien, maar goed... daar merk ik weinig van, het gaat me te langzaam, en dan gooi ik er weer met de pet naar.