leuk hoor mislukte zelfbruiner

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Re: leuk hoor mislukte zelfbruiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 17:02

mijn vader had net hetzelfde maar dan op zen bene. Het was echt bijna zwart Haha! . Ons is het gelukt met pure alcohol (kan ik bij de apotheek kopen denk ik. En dat op een watje en wrijven maar. Maar ik weet neit als dat ideaal is voor je gezicht.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 23:00

daarom durf ik mn gezicht nooit doen. Voor de rest gebruik ik soms een spray, niet zo vaak trouwens, vind het vreselijk ruiken en ik slaap de ganse nacht niet, stel je voor dat je een tiental tinten te donker wakker wordt. Maar is tot nu toe nooit mislukt. behalve mn voeten dan haha, maar dat was dus geen ramp en het wast idd nog behoorlijk goed af. lang douchen, goed weken, scrubben en goed afdrogen Lachen

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:46

haha, sorry hoor, moest er wel eventjes om lachen! Gewoon even goed scrubben, daarna met dagcreme er goed afwrijven, heeft bij mij wel geholpen! Mijn hoofd was net zo bruin als een stuk eikenhout, terwijl ik zo wit ben als een weet ik wat! Een vriendin van mij heft dit ook eens gedaan en die smeerde het niet goed uit! Toen ik haar weer zag na een weekje, was ze helemaal gevlekt, haha, dat zag er pas mal uit!