Wat is dit? (oog)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

femmiel

Re: Wat is dit? (oog)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:41

En wat zij de HA..???

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 18:48

Ik ben vandaag nog niet daar de HA geweest, ik heb er nu niet zoveel last meer van en morgen gaat mijn zus naar de HA dus dan gaat ze meteen even vragen of hij er nog wat aan kan doen Lachen

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:08

Oh zo.
Ik hoop dat het niks ergs is voor je.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 19:09

Haha nee, ik denk dat het wel mee valt want na het schoonmaken knapte het al snel op Haha!

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:09

Lachen

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:12

ja dat dacht ik ook al, gewoon even schoonmaken met gekookt (afgekoeld water) werkt bij de dieren ook altijd, dus waarom bij mensen niet?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:14

Ik heb dat zo'n 4 keer per jaar. Ontstoken oog noemt mijn huisarts het. Mijn nederlands huisarts heeft eigenlijk niets dat echt goed werkt, maar je moet, als je dit vaker gaat krijgen, regelmatig wisselen van medicijn, dan werkt het beter.

Ik kan evt wel wat namen van medicijnen voor je opzoeken, als ik de doosjes nog heb... Die uit Griekenland en België werken het best (ja, ook op vakantie heb ik hier last van, en dan krijg je 'troep' dat niet op recept hoeft en dat werkt beter dan de dingen die ik via mijn huisarts krijg).
Je kan dus ook gewoon langs de apotheek, ik heb vaak zat medicijen die niet op recept hoeven.

Als je wat hebt, en het werkt goed, zou je me dan misschien de naam kunnen pb-en? Misschien heb ik er wat aan Knipoog . Ik stip hier sowieso, dus hier posten is ook goed Knipoog .

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 19:15

Ja ik was erg blij met die tip! Maar het deed zo'n zeer dus ik geloofde niet dat het alleen daarmee weg zou gaan.
Maar zo zag ik maar weer dat het wel goed hielp want het is nu alleen nog een beetje rood Lachen

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 19:17

Eilleen; Als ik alsnog medicijnen krijg en het werkt zal ik je even de naam pb-en/hier posten! Bedankt voor de tip. Ik was ook al langs de apotheek geweest maar die konden mij helaas niets geven.

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:14

Bij een meisje uit m'n klas begon het ook zo, beetje tranend oog met wat pus eruit. Afvegen en was weer beter, maar met de dag werd het erger en na 2 dagen zat haar oog ook helemaal dicht.

Was een ontstoken oog, en daar heeft ze 3 dagen mee thuis gezeten omdat het nogal besmettelijk blijkt te zijn.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 13:26

Het is alleen besmettelijk als ik eerst in mijn ontstoken oog ga zitten peuren en daarna in jouw oog. Dus dat valt wel mee Knipoog .
Ik sta zelf bol van de besmettelijke ziektes, maar ik blijf alleen thuis omdat ik me dan zo ellendig voel (vooral omdat het er niet uitziet), maar niet omdat het besmettelijk is. Gewoon niet aanzitten en niet aan andere mensen zitten Knipoog .

K heb nu een krentenbaard, zelfde virus als van mijn ogen, maar dan uit het zich in een soort koortslip op mijn kin, ook erg carmant, maar ik ga wel werken... Primeur, normaal zou ik nu de deur niet uitgaan, maar het is zo druk op t werk met de kerst... Dus dan toch maar aan t werk straks.