Oke sorry voor de late reactie! Maar ik was op vakantie! 
Anyway: Bedankt voor de vele reacties!
Echt top! 
Ik ben kwa gezondheid altijd al erg ehm onstabiel zegmaar. Ik ben niet vaak heel erg ziek, maar wel ziek genoeg om me echt niet lekker te voelen. En dat komt dus vaak doordat ik moe ben, en de reactie hierop is dus geen eetlust, waardoor ik een slecht eetpatroon aan neem omdat ik kotsmisselijk word als ik op zo'n moment veel eet. Mijn dag/nacht ritme draait zich heel snel om en ik vind het heel erg moeilijk om me aan een vast ritme te houden.
Toen ik dus echt ziek was en niets meer kon zonder gelijk moe te zijn, heb ik na 3 weken ofzo een vast ritme kunnen vinden. (Elke dag de wekker op het zelfde tijdstip zetten en elke dag rond zelfde tijdstip naar bed gaan. Hierdoor kreeg ik langzamerhand ook weer meer eetlust). Alleen toen kwam er een stress periode voor school, waardoor ik dit hele ritme ben kwijt geraakt. En ik heb hem dus nog steeds niet terug.
En mijn benen willen me absoluut niet helpen bij het terug vinden van mijn dag/nacht ritme.
Ik heb bloedonderzoeken gehad toen ik dus echt ziek was (paar maanden terug inmiddels) en daar kwam niets uit. Ook geen ijzer-tekort of bloedarmoede. Alleen dat ik dus pfeiffer heb gehad. 
Ik ga soieso alle tips uitproberen. En als ik me echt verrot voel ga ik weer naar de HA.
[Overigens probeer ik nu wel gewoon rond het zelfde tijdstip naar bed te gaan, alleen het inslapen duurt vaak uren omdat ik steeds zo'n last krijg van mijn benen + dat ik dus heel onrustig slaap en dat werkt ook niet echt. En verder probeer ik rond het zelfde tijdstip op te staan, wat dus erg moeilijk is zo in de vakantie. Gelukkig moet ik morgen weer naar school
. En inmiddels eet ik wel gewoon via een vast patroon, tenzij ik dus door mijn wekker heen slaap en om 3 uur mn bed pas uit kom].