Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valentinow schreef:Zo van die dingen als Yakult( dus alles voor betere darmflora, hoe heet het, activus bifidusregularus, sorry, het is zoiets) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar. Natuurlijk kan de een er beter tegen dan de ander.
En dit is niet een of ander verzinsel, geloof natuurlijk wat je wil geloven, maar mijn schoonzus doet opleiding voor vroedvrouw, en zij hebben hiertoevallig in de les over gehad. En de prof heeft dit gezegt, dus het zal wel juist zijn.
Je kiest natuurlijk zelf wat je doet, maar die reclames moet je niet zo vanzelsprekend vinden

Valentinow schreef:Zo van die dingen als Yakult( dus alles voor betere darmflora, hoe heet het, activus bifidusregularus, sorry, het is zoiets) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar.
. 
BraveSpots schreef:Valentinow schreef:Zo van die dingen als Yakult( dus alles voor betere darmflora, hoe heet het, activus bifidusregularus, sorry, het is zoiets) is dus echt niet goed! 2 keer per week is ideaal. Zeker niet iedere dag, is te "sterk" voor je darmen zegmaar.
Te sterk voor je darmen? Dat snap ik niet![]()
Voor mij mogen ze Yakult trouwens gerust verkopen in flessen van een liter, in plaats van die belachelijk kleine potjes die zoveel geld kosten.
Silly1972 schreef:haha dat wilde ik dus ook, dus ik heb het eens gevraagd daar waarom ze het niet in grotere verpakkingen verkochten, maar dat was omdat er voldoende bacterien (65 mjn) in een klein flesje zat en het anders veeeeel te duur voor mensen zou worden.
? Vind het echt jammer want ik ben half verslaafd aan dat spul maar mijn studentenbudget laat dat helaas niet toe
. LiSSy schreef:65 miljoen is dus echt niet genoeg...
onze probiotica bevatten 1.5 miljard bacteriën! en we hebben zelf 1 type dat 2.5 miljard bacteriën bevat
LiSSy schreef:ja, probiotica zijn nou eenmaal duur, de bacteriën die erin gaan kosten een fortuin.
prijzen staan geloof ik op de site die ik hierboven al aangaf, daar staan onze producten op en ook de klinische studies die ermee gedaan zijn

_Tara_ schreef:Dat van jouw site Lissy vind ik ook al een stuk betrouwbaarder overkomen dan Yakult enz
Chiqa schreef:Mijn arts raadde het me wel degelijk aan als ik weer eens een AB kuur kreeg...zelfs mn huisdieren hebben er baad bij als ze aan de race zijn.
Dus placebo of niet, vertel dat mijn dieren even
Maar niet dagelijks, dat vidn ik weggegooit geld, wel ter ondersteuning.