Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:http://www.megagadgets.nl/gadgets/flyin ... p-629.html
Ik zou echt strontsjaggerijnig worden van zo'n wekker, je moet dus je bed uit om dat dingetje te zoeken, die er op klikken en dan stopt dat kreng pas met loeien. (luchtalarmgeluid.)
worteltje schreef:Ik kan ook niet uit mijn bed en calculeer mijn snooze tijden gewoon in.
Ik moet om 4.47 op staan dat wil dus zeggen om 4.20 de wekker zetten en dan om de 9 minten loopt die af en als hij op 47 staat moet ik uit mijn bed.
En tis nog niet van harte maar dan heb ik wel een 4 keer kunnen zeggen nog effkes.
worteltje schreef:Ik kan ook niet uit mijn bed en calculeer mijn snooze tijden gewoon in.
Ik moet om 4.47 op staan dat wil dus zeggen om 4.20 de wekker zetten en dan om de 9 minten loopt die af en als hij op 47 staat moet ik uit mijn bed.
En tis nog niet van harte maar dan heb ik wel een 4 keer kunnen zeggen nog effkes.
) of hoe lang het loeit...ik word niet wakker.
Hepie en Hepie met " Ik lig op mijn kussen stil te dromen" is ook een aanrader.
moonfish13 schreef:Anne_gti, ik ze gerust met mijn ogen dicht half slaapdronken mijn wekker uit om vervolgens verder te pitten..
Wat mijn moeder deed: die zette telkens die klótewekker ergens anders neer zodat ik mijn ogen wel moést opendoen om dat ding uberhaupt te kunnen vinden...
Ik slik overigens medicijnen voor het slapen, daardoor slaap ik héél vast en ik kom dan dus ook heel moeilijk mijn bed uit.
twinducklin schreef:moonfish13 schreef:Anne_gti, ik ze gerust met mijn ogen dicht half slaapdronken mijn wekker uit om vervolgens verder te pitten..
Wat mijn moeder deed: die zette telkens die klótewekker ergens anders neer zodat ik mijn ogen wel moést opendoen om dat ding uberhaupt te kunnen vinden...
Ik slik overigens medicijnen voor het slapen, daardoor slaap ik héél vast en ik kom dan dus ook heel moeilijk mijn bed uit.
Slaaptabletten hebben een werking van 4 tot 10 uur, wanneer je dus genoeg slaapt zou dat geen reden moeten hebben om smorgens nog vast te slapen.
Sliep ook als een roosje toen maar een onzin die eruit kwam

). Anders ben ik na een drukke dag en avond en zo'n korte nacht en lichte wedstrijdzenuwen echt op mijn slechtst, vandaag begon ik gewoon weer goed, en eigenlijk de hele dag ook fit gebleven. Een klein wonder.