Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Re: Gezocht; het ultieme anti-snurk wondermiddel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:12

Bij de apotheek verkopen ze een soort strips die je in je neusvleugels plaatst, waardoor je meer lucht krijgt en dus minder gaat snurken Ja

En het werkt echt: mijn moeder is wel eens jankend uit bed gekomen omdat ze zó wanhopig werd van m'n vader die hele bossen wegzaagde Haha! Sinds hij die neusstrip gebruikt is het zo goed als over én wordt hij uitgeruster wakker! Ook mijn oma, die dus echt wakker werd van haar eigen geronk, zegt dat ze het jaren geleden had willen ontdekken, ze voelt zich overdag ook veel fitter Ja

Mijn vriend snurkt gelukkig af en toe, alleen als hij op z'n rug ligt. Dan krijgt 'ie een duw of een por en is het gauw over *LOL*

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:15

Snurken is irritant *LOL*
Mijn vriend krijgt altijd een elleboog en een 'Heeee, stop eens met snurken!!! Boos! ' en dan wordt ie nauwelijks wakker, zegt 'He Verward Snurk ik Verward ' 'Ja Boos! ' 'Ohhh....' en dan slaapt ie weer verder, een kwartiertje snurkvrij zodat ik kan inslapen.
Als dat niet lukt hou ik het kussen boven mijn hoofd en laat het met alle macht op hem neervallen zodat ie echt wakker is en dan doe ik snel alsof ik slaap Schijnheilig

Ja zeg, issie nou helemaal! Ik moet de volgende dag OOK opstaan!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:21

Ik kan ook heel agressief worden `s nachts Extreme duivel

Vooral als ik m een duw geeft, dan zegt hij "wat is er?"
Ik: "je snurkt"
Hij: "dat kan helemaal niet, ik slaap nog niet eens" Huilen van het lachen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

Mijn man snurkte voor de operatie die hem van het snurken af zou helpen, en erna nog net zo vrolijk door Frusty Hamer .

Ondertussen ben ik erachter waarom, hij propt op de een of andere manier zijn handen tegen zijn luchtpijp Verward . Vraag me niet waarom, maar goed. Ik jets hem op zijn linkerzij, haal die handen uit zijn strot en leg zijn hoofd recht want zijn kin heeft ie ook het liefst op zijn borst. Zal er eens een foto van maken, hoe hij kan slapen in die houding Rolleyes .... maar goed. Daarna is het zeker een uur over, en in die tijd val ik van ellende in slaap. Wordt ik wakker dan por ik hem weer op links, graai die handen weg geef een ruk aan dat hoofd en slaap verder...

Manlief heeft nooit spierpijn, dus ik mishandel hem blijkbaar niet gelukkig hoewel soms..... Hij klaagt wel eens over hoofdpijn Nagelbijten / Gniffelen ROFL ... tsja....

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:30

Hahaha, ik kwam een keer bij de dokter omdat ik dacht dat ik voorhoofdsholteontsteking had, maar ik had dus een gekneusde neus Schijnheilig Blijkbaar had manlief 's nachts in zijn slaap wraak genomen Huilen van het lachen

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:33

Nibbit schreef:
Ik kan ook heel agressief worden `s nachts Extreme duivel

haha heeeeeel herkenbaar, wel meerdere opmerkingen die er tussen staan.
Ik knijp ook erg vaak een neus dicht. Word meestal niet als erg leuk ervaren, maar goed ik heb nachtrust nodig Schijnheilig

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:41

Geen man hier, maar wel een kleine broer die het ook vreselijk doet. Ik wordt er 's nachts gewoon wakker van soms (en hij ligt niet in dezelfde kamer). Maarja ben dan ook een heel lichte slaper. Nagelbijten / Gniffelen

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:42

Uuh, bij mij is het precies andersom, ik ben dus degene die snurkt Bloos Ik heb erg veel last van neusverkoudheid en kan dan ook hele bossen omzagen, tenminste, als ik mijn vriend moet geloven (die af en toe best kan overdrijven, dus misschien valt het allemaal wel mee Haha!). Mijn vriend vindt het dan nodig om mijn neus dicht te knijpen waardoor ik dus geen lucht krijg en in een soort van paniek wakker word, niet fijn! Ik heb liever dat hij me dan gewoon een por geeft o.i.d...
Maar kan me voorstellen dat het enorm vervelend is als er iemand naast je ligt te ronken. Mocht mijn vriend snurken dan heb ik daar sowieso geen last van. Ben zo goed als doof aan mijn rechteroor en slaap altijd op links dus al schiet je een kanon naast me af, ik slaap toch wel door Slapen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:44

Hier een hond die snurkt. Huilen van het lachen

Snurken is irritant! Vriendlief doet het ook wel eens *por por* 'huh wat?' 'Je snurkt!' 'Ooh dat kan helemaal niet... *snurk* ' haha. Haha!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:47

Hahaatje schreef:
Ben zo goed als doof aan mijn rechteroor en slaap altijd op links dus al schiet je een kanon naast me af, ik slaap toch wel door Slapen

heeft het tenminste 1 voordeel...
Fijn al die "lotgenoten" hier Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:53

Mijn vriendje snurkt ook. Maar als ik hem omduw is het wel weer over.. Gelukkig.. Clown Ik kan er ook écht niet van slapen. Het geluid wel, m'n pa snurkt ook en dat boeit me niet, maar omdat het dan zo dicht bij m'n oor is Clown

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:11

Nibbit schreef:

Whahahahaha, ja, dat is ook echt het standaard antwoord wat ik krijg, heeeel herkenbaar:D

Heb hem ook eens midden in de nacht gevraagd anders te gaan liggen (toen ik nog dacht dat het daaraan lag) en na drie keer herhalen kreeg ik toen het slaperige antwoord:" Ja, maar ik snap gewoon niet wat je bedoelt..."
Hoe bedoel je, helemaal van de kaart 's nachts Nagelbijten / Gniffelen

Citaat:
Fijn al die "lotgenoten" hier

Mwah, het feit dat er zoveel lotgenoten zijn is eigenlijk helemaal niet zo positief Bloos
Maar hier even klagen is wel lekker Haha!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:21

tot nu toe heeft ie nog geen blauwe plekken.. Maar soms moet je echt rammelen voordat ie wakker wordt.. En dan snapt ie niet wat er is Koe

De laatste x dat ik echt goed geslapen heb is toen hij 2 nachten weg was Clown

Dus nu maar weer aanmoedigen om verder te zoeken naa reen oplossing. Want heel hard rent hij niet. Soms word ik er wel eens kwaad over. Dat hij zo makkelijk doet. Ja, hij heeft er geen last van, ik wel, en sochtends kan je me dan ook vaak beter vermijden na zon nacht.
Laatst bijgewerkt door Volkoren op 12-12-08 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:25

Citaat:
Jij hij heeft er geen last van, ik wel, en sochtends kan je me dan ook vaak beter vermijden na zon nacht.

Vanmorgen was ik inderdaad ook niet echt een zonnestraaltje nee, zelfs mijn collega viel het op Bloos

Heb al aardig wat tips inmiddels, nou maar eens kijken of mijn vriend er uberhaupt aan wil, want hij ziet het ook als mijn probleem en niet het zijne... ben ik het niet helemaal mee eens trouwens Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:39

M'n pa had het ook vreselijk, en niets werkte langer dan een weekje of wat. Inclusief kussens, spray en weet ik het allemaal. Nu heeft hij al enkele jaren een bitje met soort van lepeltje eraan, en dat gaat perfect. Beetje duur grapje maar nu durft m'n ma weer bij hem op de kamer te slapen Haha!

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:05

goof, als hij het alleen als jouw probleem ziet sla je overduidelijk niet hard genoeg Knipoog

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 18:48

Elinaa schreef:
goof, als hij het alleen als jouw probleem ziet sla je overduidelijk niet hard genoeg Knipoog

ROFL
Moet ik misschien toch mijn krachten in de strijd gaan gooien 's nachts Duivel

sundancer87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:01

Even een vraagje? Is ie zelf ook moe als ie wakker wordt?
Bij mijn moeder was het ook best erg en werd moe wakker. Wat bleek ze heeft slaap apneu. Gelukkig door een apparaat slaapt ze weer prima en geen gesnurkt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:05

neuspleisters zijn ideaal.

ik heb mijn vent wel eens wakker gemaakt om te vragen of ie nog ademhaalde Clown
die hoor je dus echt niet 's nachts.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:35

Op dit moment ben ik diegene die snurkt. Hoewel mijn vriend er ook wat van kan hoor.
Normaal gesproken slaap ik op mijn buik. Maar met 36 weken zwanger zijn lukt dat niet meer. Op mijn zij gaat ook niet altijd. Dus op mijn rug (en verkouden) lig ik te snurken.
Bij mij is het dus van tijdelijke aard, maar als je er echt heel veel last van hebt moet je vriend een verwijzing vragen voor de KNO- arts. Die kunnen vaak wel iets aan het probleem doen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:46

meestal helpt het wel als ik zeg dat ie op zijn buik moet gaan liggen. krijg alleen een hoop geklaag dat ie moet bewegen. al weet ie daar sochtends niks meer van Tong uitsteken

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:14

denk dat ik die neuspleisters ook maar eens moet gaan halen voor m'n ventje. Wordt er helemaal gestoord van, ga van het weekend ook maar eens oordoppen proberen.
Dat ie geen blauwe plekken heeft is voor mij nog steeds een wonder.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:23

[LZP] --> [MW]

heene040

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:24

ik snurk, en hoe. ik slaap al een paar jaar in de woonkamer omdat mijn vriendin geen oog dicht doet. neuspleisters helpen niet en de oordoppen bij haar ook niet. ik heb een slaap onderzoek gehad in het dijkzigt ziekenhuis gehad en daar kwam niets uit. ik ben vorige week naar het zuiderziekenhuis gegaan en kreeg te horen dat ik bij hun een slaaponderzoek krijg in het ziekenhuis zelf. ze gaan dan onderzoeken of ik slaapapneu heb of iets anders. ik hoop dat er iets uit dat onderzoek naar voren komt zodat ik weer naast mijn vriendin kan slapen. en op vakantie kunnen en bij vrienden logeren. want dat zijn dingen die ik nu al lang niet meer kan doen.

ik moet wel even zeggen dat die snurkpleisters een paar jaar geleden wel iets hielpen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 08:49

jeetje, dat is wel heel erg zeg. dat je niet eens samen kunt slapen erdoor. zo erg is t hier gelukkig niet.