En het werkt echt: mijn moeder is wel eens jankend uit bed gekomen omdat ze zó wanhopig werd van m'n vader die hele bossen wegzaagde
Sinds hij die neusstrip gebruikt is het zo goed als over én wordt hij uitgeruster wakker! Ook mijn oma, die dus echt wakker werd van haar eigen geronk, zegt dat ze het jaren geleden had willen ontdekken, ze voelt zich overdag ook veel fitter 
Mijn vriend snurkt gelukkig af en toe, alleen als hij op z'n rug ligt. Dan krijgt 'ie een duw of een por en is het gauw over
' en dan wordt ie nauwelijks wakker, zegt 'He
Snurk ik

.
.... maar goed. Daarna is het zeker een uur over, en in die tijd val ik van ellende in slaap. Wordt ik wakker dan por ik hem weer op links, graai die handen weg geef een ruk aan dat hoofd en slaap verder...
... tsja....
Ik heb erg veel last van neusverkoudheid en kan dan ook hele bossen omzagen, tenminste, als ik mijn vriend moet geloven (die af en toe best kan overdrijven, dus misschien valt het allemaal wel mee

Ik kan er ook écht niet van slapen. Het geluid wel, m'n pa snurkt ook en dat boeit me niet, maar omdat het dan zo dicht bij m'n oor is