Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DjunDjun schreef:Ligt bij mij inderdaad aan mijn stemming. Maar meestal zie ik:
- Een klein meisje, ietwat onzeker
- Te forse buik en bovenbenen (sommige dagen voel ik me echt megadik)
- Brede schouders
- Te klein, maar ach klein is fijn toch
- Zelf zie ik wel een aardig leuk uitziend gezicht
- Zijaanzicht bevalt me ook wel
Ik ben niet zo van iedereen moet een supermodel zijn en maat 34/36 hebben, ik heb zelf maat 38 en ben niet helemaal tevreden, heb wel in maat 36 gepast en was hier heel blij mee. Ik weeg nu 65 kilo, komt waarschijnlijk door verandering van dé pil dat ik 7 kilo aangekomen ben. Woog eerst 57/58
Algehele foto: (ben ook écht niet blij met deze foto)
http://album.partyflock.nl/50527528.jpg
Gezicht:
http://album.partyflock.nl/43768667.jpg
[Edit: Over wat anderen over mij zeggen; dan hoor ik gelukkig alleen maar positieve reacties die me dan wel weer erg goed doen voelenHeb eens gehoord dat een jongen over me had gezegd dat ik zó mooi ben en het zelf niet eens door heb, dan voel je je toch wel weer goed
]
) 
En mijn bovenbenen vind ik te dik, maar het is niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben, het boeit me eigenlijk helemaal niks, ik ben altijd als laatste met uiterlijk bezig geweest, maarjah ik merk wel dat ze nu op mijn werk mede door mijn uitstraling soms zoiets hebben van hebben we haar weer...
. En verder wel een goed gewicht (of in ieder geval iemand die niet dunner mag worden). Maar wel met een hele smalle taille, waardoor het lijkt alsof ik hele brede heupen heb.
dunne benen, afgekloofde handen, etc..

) als ik met kaplaarzen en een kruiwagen door de bagger ploeter en heel soms denk ik als ik in de spiegel kijk 'goh, dat ziet er nog best uit!'
), dit ben ik in een vrij melige bui met een vriendin. (vriendin staat achter de camera, milkshake was heel ranzig) http://94.100.113.227/284350001-2844000 ... _9og1.jpeg
(gebeurde van de week)

maar opzich, is deze zo onder mijn trui niet heel erg lelijk al zijn strakke shirtjes zeker niet voor mij weggelegd en kan ik ook echt niet alles aan. Zonder trui zou ik een stuk onzekerder zijn, ik heb een prachtig litteken van een vroegere blindedarmontsteking en daarbij heb ik een grote ooievaarsbeet ( moet je even voor googelen
) daarbij ben ik over mijn hele lichaam wit, en dan niet eens echt wit maar ik heb ook leuke rode en paarse vlekken en op mijn benen, die in vergelijking tot mijn buikie helemaal niet zo dik zijn, vind je altijd blauwe plekken. Op het moment omdat ik 2 weken terug van mijn scooter was gevallen. Mijn benen zijn niet recht, mijn onderbenen staan zegmaar onder een 'hoek' vanaf mijn knieën. Een soort x-benen. Dit omdat ik al vanaf dat ik 2 ben in strijd ben met mijn gewicht en helaas, ik win het nog steeds niet.
wat ik wat minder vind zijn mijn redelijk grote voorhoofd en mijn spierwitte wenkbrauwen. Wat ik van mijn haar vind verschild ook per dag, soms is het mooi vol en glanzend en het andere moment denk je 'Juist...' De kleur verschilt per seizoen.