Wat zie jij...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:24

Ik kijk nooit echt bewust in de spiegel tenzij ik uitga, irriteer me er weleens aan als mijn haar slecht zit, dat mijn huid momenteel droog(heb alleen geen zin er wat aan te doen) is en ik een beetje wallen heb, maar vooral rooie plekken in het stukje tegen mijn neus aan... Ik gebruik alleen een oogpotlood en mascara als ik uitga, ik vind mezelf niet geweldig, vooral niet nu ik een bepaalde uitstraling heb die nogal negatief is... En voorderest vind ik mijn kleren echt afschuwelijk, maar echt leuke kleren kan ik niet vinden of betalen... Voor de buitenwereld ben ik de ene keer een vrolijk meisje met een masker en de andere keer dan zien ze gewoon een halfdooie rondlopen zonder echte levenslust op het moment... Als ik nieuwe kleren/lingerie heb waar ik me lekker in voel kan ik overigens tegenwoordig wel een beetje opfleuren, maar das van korte duur, aangezien mijn ma niet echt een waswonder is en alles verrot eruit komt.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:24

DjunDjun schreef:
Ligt bij mij inderdaad aan mijn stemming. Maar meestal zie ik:

- Een klein meisje, ietwat onzeker
- Te forse buik en bovenbenen (sommige dagen voel ik me echt megadik Bloos )
- Brede schouders
- Te klein, maar ach klein is fijn toch
- Zelf zie ik wel een aardig leuk uitziend gezicht
- Zijaanzicht bevalt me ook wel
Ik ben niet zo van iedereen moet een supermodel zijn en maat 34/36 hebben, ik heb zelf maat 38 en ben niet helemaal tevreden, heb wel in maat 36 gepast en was hier heel blij mee. Ik weeg nu 65 kilo, komt waarschijnlijk door verandering van dé pil dat ik 7 kilo aangekomen ben. Woog eerst 57/58

Algehele foto: (ben ook écht niet blij met deze foto Vork )
http://album.partyflock.nl/50527528.jpg

Gezicht:
http://album.partyflock.nl/43768667.jpg

[Edit: Over wat anderen over mij zeggen; dan hoor ik gelukkig alleen maar positieve reacties die me dan wel weer erg goed doen voelen *LOL* Heb eens gehoord dat een jongen over me had gezegd dat ik zó mooi ben en het zelf niet eens door heb, dan voel je je toch wel weer goed Pling ]

DD: je bent inderdaad héél erg mooi!
(jij bent zo te zien zon type waarnaar ik opkijk (weet je wel, van die meisjes die hun haar en make up altijd goed hebben, altijd knap mannelijk gezelschap meeheeft, waar de mensen naar omkijken als ze ergens binnen gaat), en dit mag je beschouwen als een (groot) compliment Knipoog )

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:27

ligt ook aan mijn bui:
ene keer kan ik heel zelf verzekerd zijn..
maar kan zo omslaan
meestal zie ik een meisje met vervelend haar wat nooit blijft zitten,,
beetje vors postuur en dikke boven benen en dan weer normale kuiten..
Laatst bijgewerkt door Marjon_ op 05-12-08 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Njen

Ik heb trouwens wel een normaal gebouwd lichaam(richting slank, weeg meestal bijna op het randje naar te weinig), maar momenteel teveel ingevallen wangen wat soms opvalt, en soms irriteer ik me aan mijn buikje, maar dat heb ik niet constant omdat ik redelijk wisselend eet. Ook aan puistjes als ik teveel snoep op heb kan ik me irriteren, als het teveel opvalt. Mijn borsten bijv. vind ik opzich niks mee, is wel anders geweest, want ben op een gegeven moment nogal afgevallen en was toen ineens een cupmaat minder(wat er nu weer een beetje bij is) Clown En mijn bovenbenen vind ik te dik, maar het is niet zo dat ik er heel de dag mee bezig ben, het boeit me eigenlijk helemaal niks, ik ben altijd als laatste met uiterlijk bezig geweest, maarjah ik merk wel dat ze nu op mijn werk mede door mijn uitstraling soms zoiets hebben van hebben we haar weer...
Laatst bijgewerkt door Njen op 05-12-08 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Themba

wat ik zie als ik in de spiegel kijk:

een leuke meid met een verleden!
die er wat killootjes bij mag hebben!
maar verder ben ik tevreden!

eerst was ik altijd erg onzeker en schaamde ik mij voor mijn lichaam! maar nu een paar jaar laten ben ik blij met wie ik ben en ben ik blij met wat ik heb!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:30

.
Laatst bijgewerkt door 000 op 25-03-22 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Avary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:47

Verschilt bij mij inderdaad ook erg per dag.

Meestal zie ik iemand die er wel normaal uitziet. Met bruin haar en rode wangen Tong uitsteken. En verder wel een goed gewicht (of in ieder geval iemand die niet dunner mag worden). Maar wel met een hele smalle taille, waardoor het lijkt alsof ik hele brede heupen heb.

En zolang ik geen wallen heb en m'n haar goed zit ben ik ook wel tevreden!
Van anderen hoor ik vaak wel dat ik dun ben.. Maar goed, ik eet voor 2 en dat weten ze! En ik krijg best wel eens te horen eigenlijk dat ik niet hoef te klagen..

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:51

ik denk dat toch elk meisje af en toe ( sommige meer dan andere) onzeker over hun zelf zijn Knipoog

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:53

Als ik in de spiegel kijk ziek ik:

Een ongelovelijk dun meisje dat geen kleren past. Donker blond haar, mooie ogen, mooi (vermoeid) gezicht, plat van voren Clown dunne benen, afgekloofde handen, etc..

Niet echt iets waar ik trots op ben Clown

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:02

Als ik in de spiegel kijk dan zie ik: Een vreselijk leuke nieuwe trui!! haha, verder een klein, brutaal, pittig ding. Met lang zwart/bruin haar, een goed figuur, fijn getekend gezicht, kleine oortjes, ogen die fel en kil over kunnen komen, momenteel een beetje een rode neus van de kou. Droge lippen van de kou. Thats me. Ik kan niet tegen kou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 00:48

Moeilijk, moeilijk..

Ik ben zelf niet echt tevreden. Maar soms denk ik ook; whattheheck, je kan het erger treffen. Huilen van het lachen

Ik zit vooral met mijn lichaam. Ben blij met mijn lengte, haar, blabla. Maar er is gewoon tevéél van mij. Clown

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 00:58

Ik zie een best knap meisje, met rood haar en groene ogen. Bijzondere combinatie. Volle lippen, lange wimpers, neus-waar-ik-nooit-tevreden-over-was maar waar ik me nu niet meer aan stoor omdat het bij mijn gezicht hoort.
Klein van postuur, maar de bouw van een langer iemand; oogt groot. Lange benen (die van mijzelf iets dunner kunnen, al is het allemaal spier), een atletische bouw - brede schouders, even brede heupen, smalle taille. Slank, niet dik en niet dun maar prima. Een beetje een "klassiek" gezicht, rechte tanden (eindelijk beugelloos... en blij ermee!), zelfverzekerde houding en uitstraling.

That's me. En ja, ik ben volkomen totaal blij met mezelf. Haha!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:15

Ligt aan de bui, het licht achter/bij de spiegel, het tijdstip en hoe het weer is...
Soms zie ik een kruising tussen een Haflinger en Diana Ross, soms gewoon een leuke stevige frisse meid met rooie blosjes en een heerlijk verwaaide coupe, soms een michelinmannetje (onee, vrouwtje) of een kamerolifant, soms een cojbojgirl, soms een bijna heuse boerin (iig voor dat kleine jochie wat vol trots naar z'n moeder riep dat ie de boerin had gezien Haha! ) als ik met kaplaarzen en een kruiwagen door de bagger ploeter en heel soms denk ik als ik in de spiegel kijk 'goh, dat ziet er nog best uit!'
Anderen zien dit: http://s213.photobucket.com/albums/cc25 ... Gprair.jpg
Zo zie ik er ongeveer meestal uit, met meer of minder plofhaar...

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:33

ik zie iemand die een iets onzekere houding heeft (en ik heb genoeg geoefend om die houding te verbeteren.. lukt niet echt),
slank postuur, kan plaatselijk net iets slanker,
ogen waar een verhaal achter schuilt,
trekken die verraden dat ik geen 18 meer ben,
mooi haar,
en ik zie steeds meer mn ouders, ooms en tantes terug in mn spiegelbeeld.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:33

ik zie iemand die een iets onzekere houding heeft (en ik heb genoeg geoefend om die houding te verbeteren.. lukt niet echt),
slank postuur, kan plaatselijk net iets slanker,
ogen waar een verhaal achter schuilt,
trekken die verraden dat ik geen 18 meer ben,
mooi haar,
en ik zie steeds meer mn ouders, ooms en tantes terug in mn spiegelbeeld,
en steeds minder het meisje dat ik ooit was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 01:38

Ik zie:
-chocoladebruine, lange haren met lichte plukken er doorheen
-Een vrolijk gezicht met een brutale uitstraling
-Een slank postuur wat inmiddels wel iets strakker mag (buik, bovenbenen)
-Een huid met littekentjes die acne in het verleden verraden
-Multi gekleurde ogen
-Een tikkeltje arrogantie in m'n houding, soort van bescherming (alleen als het nodig is)

Mijn vrienden zullen een vrolijke, spontane, brutale meid zien die zin heeft in het leven, nieuwsgierig is, niets te klagen heeft maar het ook op z'n tijd zwaar heeft met bepaalde dingen.

Ik heb ook het gevoel dat dat precies is wat er te zien valt (zo voel ik me namelijk ook) Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 02:04

moeilijk hoor, ik kan niet echt over mezelf oordelen. Ik vind mezelf niet lelijk of knap, normaal of abnormaal, gewoon mezelf.

maargoed ik zie
-krullend, donkerbruin haar op schouderlengte. Soms met pluis, soms ben ik er heel blij mee
- een beetje een rond gezicht ofzo, kweetniet hoe je dat moet zeggen. Anders dan anderen.
- een vaak oneffen hoofdhuid
- een beetje een buikje
- midden puberteit, nog geen vol uitgegroeid lichaam qua vrouwelijke kenmerken.
- een vreemd iemand, die ik alleen als spiegelbeeld ken. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik, en wat ik voel, in zoiets (een lichaam dus) kan worden opgesloten, gedachtes lijken vaak hele kamers te vullen.
- kleine handjes
- soms verward over zichzelf, soms tevreden
- bruine ogen, een redelijk kleine mond (de twee dingen waar ik denk ik nog het meest tevreden over ben).
- een ijzeren bekkie.
- iemand die veel meer is dan wat je aan de buitenkant kunt zien, onbegrepen.

ik weet niet wat ik van mezelf moet vinden, ik weet ook niet hoe anderen over me denken. Dat is best wel vervelend, ik zou graag eens een oordeel willen over mezelf.
voor de geïnteresseerden (mochten die er zijn Nagelbijten / Gniffelen ), dit ben ik in een vrij melige bui met een vriendin. (vriendin staat achter de camera, milkshake was heel ranzig) http://94.100.113.227/284350001-2844000 ... _9og1.jpeg
en dit, voor het geval je de hyvesfoto niet ziet: http://i209.photobucket.com/albums/bb69 ... en/f47.jpg

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 02:12

Tja als ik in de spiegel kijk zie ik iets wat me niet bevalt

-lange benen, maar wel x knieen en o benen
-buik is nu wel redelijk oke, vroeger vond ik die te gespierd, maar gaat nu wel
-mn ribben die ik voor mijn gevoel kan tellen (al zeggen anderen van niet)
-boezem is wel oke
-te lange dunne armen
-mn schouder vind ik vreselijk, daar steken botten uit Bloos
-ook mn sleutelbeenderen vind ik veel te zichtbaar
-mn hoofd, tja.. te smal, te grote neus met een bobbel erop en donkere kringen onder mn ogen, die ik vreselijk vind.
-mn ogen zelf vind ik nog wel mooi
-ben ook wel blij met mn lange dikke haar.

-het algemeen plaatje zie ik een lelijk iemand die te dun is en voor mijn gevoel absoluut niet vrouwelijk. Voor mijn gevoel mag er nog wel een kilo of 20 bij.
Is niet zo, dan zou ik eerder in de categorie te zwaar vallen, maar toch zegt mn gevoel heel wat anders. Ik vind mezelf echt niks Boos!

Andere mensen hoor ik juist altijd van dat ik een super mooi figuur heb, vaak noemen mensen mij wel dun, maar
wel dat ze het mooi vinden. Ook wordt ik vaak geroemd om mijn mooie ogen.
Kromme benen letten mensen vaak niet op, als ik het daar over heb, dan hebben ze zo iets van 'o jaa? jij kromme benen?'

Hier een redelijk recente foto van afgelopen juni
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... ethje4.jpg

Hier een foto van een jaar ofzo geleden
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... isfoto.jpg

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:50

ik zie een meisje met een niet lelijk of knap gezicht, grote neus, mooi haar.
alles wel in verhouding, kleine borsten alleen..
ietwat dikkere bovenbenen, strakke buik, te gespierde armen(vind ik).
kromme benen. Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:57

Ik zie een meisje met een brak gezicht met littekens, klein, te mollig. Al ben ik in 1,5 week wel zo'n 5 kilo afgevallen, maar ben ziek, kan geen eten binnenhouden.

Ben echt niet tevreden met mezelf, en het geeft ook een knal als anderen naar je roepen dat je lelijk bent Nagelbijten / Gniffelen (gebeurde van de week)
Maar zag er ook niet uit toen, ik was half aan het flauwvallen op de fiets van de honger, en lijkbleek en echt als een zombie

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:18

Als ik in de spiegel kijk dan zie ik:

tja... lastig....
de ene keer ben ik gelukkiger met mezelf dan de andere keer, maar ik vind dat me lichaam niet in verhouding is, me kont te dik en me cupmaat mag wel 1 groter, dan zou het er allemaal wel aardig uitzien en een strakkere buik vind ik ook geen gek idee, ik heb een bobbel op me buik en die moet weg, dan is me buik wel strak, maar ja, trainen trainen en nog eens trainen, maar in deze decembermaand gaat dat lastig met al die lekkere dingen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:22

Ooh jaa, ik zal ook wel een beter huid willen hebben zonder pukkels Verdrietig

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:23

Ik heb een tijdje gehad, dat ik in de spiegel keek, en echt dacht, lelijkerd. Dat was toen ik gepest werd, en 0,0 % zelfvertrouwen had, en 100% onzekerheid.
gelukkig is het nu anders, je zal altijd dingen blijven hebben die je niet mooi aan je zelf vind, maar dit is hoe je nou eenmaal bent, en zo zal je altijd blijven, dus ik denk nu gewoon, als mensen mij lelijk vinden, of te dik, dan kijken ze maar lekker de andere kant op, dan hebben ze er geen last van! Party!!
En níemand is lelijk Knipoog

edit,
ik heb ook een litteken van 12 centimerter op m'n pols, nu een jaar (na een operatie). En eerst zei iedereen altijd dat het lelijk was enzo, wat me zó onzeker maakte, dat ik geen shirtjes met korte mouwen aan wou ect. Maar nu, nu ik weet dat dat altijd zo blijft, heb ik zoiets van het hoort bij mij, en het mag dan niet het mooiste zijn, veranderen kan ik het toch niet. Lachen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:44

Als ik in de spiegel kijk is het eerste wat me opvalt mijn buik, dat krijg je als je wat overgewicht hebt he dan kan je dr niet omheen Clown maar opzich, is deze zo onder mijn trui niet heel erg lelijk al zijn strakke shirtjes zeker niet voor mij weggelegd en kan ik ook echt niet alles aan. Zonder trui zou ik een stuk onzekerder zijn, ik heb een prachtig litteken van een vroegere blindedarmontsteking en daarbij heb ik een grote ooievaarsbeet ( moet je even voor googelen Tong uitsteken) daarbij ben ik over mijn hele lichaam wit, en dan niet eens echt wit maar ik heb ook leuke rode en paarse vlekken en op mijn benen, die in vergelijking tot mijn buikie helemaal niet zo dik zijn, vind je altijd blauwe plekken. Op het moment omdat ik 2 weken terug van mijn scooter was gevallen. Mijn benen zijn niet recht, mijn onderbenen staan zegmaar onder een 'hoek' vanaf mijn knieën. Een soort x-benen. Dit omdat ik al vanaf dat ik 2 ben in strijd ben met mijn gewicht en helaas, ik win het nog steeds niet.
Mijn armen, ook best dun in verhouding,bedekt met sproetjes. slanke polsen en voor mijn lengte ( 1.75) nog best kleine handjes.
Inzoomend op mijn hoofd: Mijn hoofd is nu bedekt met een klein laagje foundation vanwege littekens van puistjes. Een rond gezicht en een recht gebit ( go beugel!) en neus waar ik wel tevreden mee ben en dan mijn 2 blauwe trotsen waarmee ik alles waarneem. Met mijn ogen ben ik echt het meest tevreden Lachen wat ik wat minder vind zijn mijn redelijk grote voorhoofd en mijn spierwitte wenkbrauwen. Wat ik van mijn haar vind verschild ook per dag, soms is het mooi vol en glanzend en het andere moment denk je 'Juist...' De kleur verschilt per seizoen.
In de zomer is het best heel blond, in de herfst krijgt het goud tinten, in de winter krijg ik een rode gloed en in het voorjaar wordt het langzaam aan weer lichter.

Ik ben het er mee eens dat wat je van jezelf vind per dag verschild. Soms kijk ik in de spiegel en denk ik iehieel, lelijk mokkel. En het andere moment denk je Hee, zo erg is het eigenlijk helemaal niet!!

En wat anderen zien? Ik heb werkelijk waar geen idee...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:46

Ik zie... een meisje met bruingeverfd haar met ongeveer 2 cm uitgroei, wat me erg stoort. Meestal zie ik ook wel een wenkbrauwhaartje die moet worden weggehaald.
Daarnaast zie ik gewoon een goed lichaam, niet te dun, niet te dik. Mag wat bruiner, maar oke: het is winter.