Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
chipieke schreef:Denk wel dat het eruit kan komen, zou het wel niet willen eigelijk
_Bonte_ schreef:op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
_Bonte_ schreef:op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
Onassa schreef:Mijn vriendin had bij haar laatste bevalling ook een weeen storm en zegt precies hetzelfde als jij idd Twiggy.
Zaterdag gaat ze gestript worden, derde kindje komt er dus bijna aan en ik ga haar begeleiden.
Vind het heel speciaal en ben zelf nu ook al best zenuwachtig.
Ze heeft gewoon een man hoor, en ik hoor, niet dat er verkeerde ideeen over ontstaan
Onassa schreef:Ja, ik vind het ook heel bijzonder en zeker gezien ik helaas zelf nooit geen kindertje heb kunnen krijgen is dit wel heel speciaal voor me, zal ook zondermeer erg emotioneel worden.
Ja haar man is er ook bij, we zijn echt hele goede vrienden van elkaar met zijn vieren.
Mijn man gaat ook mee, maar die moet netjes op de gang wachten![]()
Zo krijg ik toch een beetje iets meer gevoel van een kindje wat me wel heel erg na staat, ik zal een van de eerste zijn die haar ziet want ja....het word een meisje.
Miryamk schreef:_Bonte_ schreef:op voorhand krijg je een soort laxeermiddel zodat alles er al uit is. NEt geleerd op school
Alleen als je in het ziekenhuis bevalt volgens mij.
Ik geloof dat ik ook over mijn 2e dochter heen heb gepoept maar het is toch een leuk kind geworden![]()
Tijdens een bevalling heb je zulke oerkrachten dat je je daar echt niet druk over maakt
Twiggy2008 schreef:Kan me na jouw verhaal helemaal voorstellen hoe bijzonder dat zeker in jouw geval moet zijn. Ik vind het heel mooi dat jouw vriendin jou hiervoor gevraagd heeft. Zegt heel wat over jullie mooie vriendschap.![]()
Hihi, wat leuk, ook een meisje.![]()
Nou, ik ben heel benieuwd hoe je dat gaat ervaren en oooooh, ja, je zult heel emotioneel zijn.....
Wel heel mooi, maar ook gemengde gevoelens misschien voor jou. Ik heb ook een paar vriendinnen die net als jij, geen kinderen kunnen krijgen en daar heel veel verdriet van hebben. Gelukkig kunnen we het toch goed delen met elkaar en ik vind het geweldige vrouwen. Zet 'm op, meis!!!