Chronische hoofdpijn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mrijk

Re: Chronische hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:33

Ik heb ook heel lang hoofdpijn gehad en de dokter bleef mij afschepen met paracetamolletjes. Ik was toen 13, maar had al weken achter elkaar hoofdpijn zonder dat die ooit wegging. Achteraf was het spanningshoofdpijn met als oorzaak de scheiding van mijn ouders. Later heb ik nog 2 maal last van spanningshoofdpijn gehad (waarvan een periode van bijna 2 jaar en de laatste maar een paar weken) Ik heb daarvoor eerst atenol gehad wat niet echt hielp en de laatste keer heb ik om spierverslappers gevraagd, omdat de spieren in de nek hierbij heel erg stijf zijn en blijven. Dat werkte heel goed. Maar natuurlijk moest ik ook de oorzaak aanpassen (psychisch probleem)
Oja, het voelt bij deze hoofdpijn alsof er een hele strakke band om je hoofd heen getrokken zit en alsof er ook iets van binnenuit je schedel uit wil barsten zeg maar. Althans, zo heb ik het ervaren en die strakke band om het hoofd wordt vaak ervaren bij deze hoofdpijn.

Maar er zijn zoveel soorten hoofdpijnen met nog meer oorzaken. Heb je ook al een dagboekje bijgehouden? Met wat je eet en doet en wanneer de hoofdpijn minder en erger is? Meestal vraagt de dokter dit ook, het voelt alleen zo idioot om echt alles bij te houden en op te moeten schrijven. Maar het kan echt helpen Haha!

Hopelijk vind je snel de oorzaak en daarmee ook de oplossing !

@amanda2: het klinkt ook erg horror, zenuw doorbranden. Daar krijg ik toch even de bibbers van.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:44

Tja, kan ik helaas niks tegenin brengen Knipoog

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 10:18

Ik heb de test van dat Hypo-dingus gedaan. Uitslag; Het is mogelijk. Je kan toch beter een gebroken been hebben. Dat is duidelijker.
Dat zenuwbranden, daar zie ik voorlopig nog even vanaf. Dat klinkt me nog iets te eng. Als ik 7 dagen per week de extreemste vorm van mijn hoofdpijn heb.. dan valt het te overwegen.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 15:49

Het moet het je waard zijn, daar heb je gelijk in.