Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
manonxxlove schreef:denk d'r eigenlijk bijna nooit bij na dus nee gebruik condoom nauwlijks. heb aantal relaties gehad en one night stands maar bij weinig condoom gebruikt * schaam schaam *
op dit moment heb ik een vriend en doen het ook zonder. laten ze die dingen eerst maar eens wat goedkoper worden...
Elma_ schreef:ja volgens mij wel!
Ik weet alleen niet of je dan een aanvullende moet hebben of het ook gewoon met de basis kan.. maar ik weet wel vrij zeker dat je condooms vergoed kan krijgen!
Elma_ schreef:je kunt ook een aantal condooms vergoed krijgen trouwens..
ik dacht 50 per jaar?
dipstaartje schreef:ik heb al 16 jaar dezelfde partner en heb een bloedhekel aan depil vanwege de bijwerkingen
dus we houden een beetje rekening met de vruchtbare dagen en anders gebruiken we een condoom
heb al 2 kids en wil het daar wel bij laten
Relaxed schreef:Altijd beide, tot we het alleen bij elkaar houden.. En dan pas zonder condoom na een soa test.. (zeg niet dat het altijd goed gaat hoor, maar das wel mijn principe)
En mensen, we gaan toch niet serieus bezuinigen op condooms?! Wat kosten die dingen nou..De morning after pil is veel duurder (€13,50, werk in een apotheek
) en een kind is nóg duurder!
x_Jeanine_x schreef:Relaxed schreef:Altijd beide, tot we het alleen bij elkaar houden.. En dan pas zonder condoom na een soa test.. (zeg niet dat het altijd goed gaat hoor, maar das wel mijn principe)
En mensen, we gaan toch niet serieus bezuinigen op condooms?! Wat kosten die dingen nou..De morning after pil is veel duurder (€13,50, werk in een apotheek
) en een kind is nóg duurder!
Wist niet dat de moring after pil zooo duur was!!!
dan zorg ik liever dat ik een stel condooms in huis heb!!
Rianneke schreef:bij het cz kreeg ik ook condooms toen ik de verzekering afsloot...
Iris_safarii schreef:En de condooms van het CZ zijn kleute.Die dingen rollen echt niet af, dacht eerst dat het aan mijn vriend en mij lag maar hoorde van meerdere mensen dat die dingen zuigen.
Gewoon puur natuur is het fijnste vind ik.
manonxxlove schreef:denk d'r eigenlijk bijna nooit bij na dus nee gebruik condoom nauwlijks. heb aantal relaties gehad en one night stands maar bij weinig condoom gebruikt * schaam schaam *
op dit moment heb ik een vriend en doen het ook zonder. laten ze die dingen eerst maar eens wat goedkoper worden...