Haar verven?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: Haar verven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:06

ik heb m'n haar wel zo'n 15 keer geverft vanaf m'n 15e (ben nu 20) Clown alle denkbare kleuren heb ik wel gehad! Van roze tot zwart tot rood tot blond. Tong uitsteken

M'n laatste kleur was lichtblond. Nu ben ik het aan het laten uitgroeien en ik heb bijna m'n eigen haarkleur weer terug Lachen (donkerblond).

De meeste mensen weten m'n echte haarkleur niet eens Huilen van het lachen

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:21

Ik heb mijn haar 5 jaar geleden geverfd met L'Óreal nogiets. Iets in zo'n felle oranje verpakking.
Dat was een spoeling, die was niet zo goed. Bleef er heel lang in zitten en was geen mooie kleur(roodachtig)
Daarna heb ik het ook nog een keer bruin geverfd, dat was wel mooi.
Ik ben nu weer van plan om het te gaan verfen, want nu is het zo'n donkerblond raar kleurtje(vind het niet mooi bij mezelf). Dan wil ik het kastanjebruin verven.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:29

Ik verf al sinds mijn 14e mijn haar, alle idiote kleuren zijn voorbij gekomen maar omdat ik van mezelf nogal licht blond ben gaat alles er altijd supersnel uit (ook permanente verf van de kapper) maar ik heb nu geniale haarverf gevonden, doosje van 2.25 bij de toko. Gewoon zwart (want zo heb ik het toch het liefst)

Twee jaar terug had ik geen zin meer in verven en heb ik mijn verg laten uitgroeien, toen zag ik pas weer hoe licht mijn haar was Nagelbijten / Gniffelen en ik heb sindsdien ineens ook slag/krullen in mijn haar zitten. Foto's van mijn nieuwe zwarte haar staan nog niet in mijn profiel, lange blonde haar wel. Ben toch eigenlijk wel blij met zwart haar, voelt gewoon zoveel fijner.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:49

ik verf al zo lang ik me kan herinneren me haar. is allemaal kleuren geweest,
groen, roze, rood, paars, zwart, blond, donkerbruin, k kan nog wel langer doorgaan Tong uitsteken
ik verf het al heel lang.. mijn eigen haarkleur weet ik zelf niet eens meer hahaha Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:53

Ik heb eerst mijn haar een keer kappergeveft met hairlights lekker mooi blond geworden en met de herfst toch maar geverft! Kastanje bruin er over heen en het is echt mooi geworden Lovers.
Zelfs als ik nu bij de kapper zit krijg ik er een compliment over Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:17

LZP -> MW

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:55

Ik verf mn haar ook.. Ja
Zon twee keer per jaar ofzo,

afgelopen jaar iets meer, 3x geblondeerd om het goed blond te krijgen en nu sinds vrijdag van heel lichtblond weer naar heel donker bruin gegaan Ja (wel bij de kapper laten doen)..

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:45

Ik heb mijn haar dit weekend voor het eerst geverfd in 18 jaar Huilen van het lachen

heb blond haar wou het nog lichter en ja ben er helemaal blij mee. Lachen

Ikheb van zwarstkoff hoe je het ook schrijft erin gedaan.