Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Ik snap ook niet dat de pil die je gebruikt zomaar vervangen wordt door een goedkopere versie. En alleen maar omdat er dan meer winst wordt gemaakt. Het welzijn van vrouwen lijdt eronder....Nee, dit kan ik echt niet goedkeuren.
siskeh schreef:soms is de pil ook het beste van twee kwaden.
ik ben ook aan de pil maar verder ben ik echt mega anti pillen!
alleen ik was zo beroert door mn menstruatie!
was 2 weken van te voren al depressief en 1 a 1,5 week ongesteld, daarbij zo ziek dat ik echt niet naar school kon.
daarna had ik nog een aantal dagen nodig voor herstel.
gelukkig is dit met de pil voorbij,
was eerst ook aan microginon 30,
heb nu nog maar voor een paar weken stederil(geloof ik)
en hoop echt dat ik er geen andere bijwerkingen van krijg!
het jammere is dat er zo weinig bekend is over bijwerkingen e.d.
ik hoop gewoon dat het niet al te makkelijk voorgeschreven word!
Breitling schreef:de prik pil zou ik niet aan beginnen als je niet wilt aankomen. Die staat er bekend om dat je er van aankomt.
Mijn lichaam reageerde ook niet fijn op de pil, op geen enkele pil. Ik heb sinds een jaar een mirena spiraal en dat gaat helemaal goed. Mijn hormoonhuishouding is altijd al beroerd geweest en de pil deed dat schijnbaar geen goed.
overigens zag ik hier de yasmin pil voorbij komen, dat is in vergelijking met Microgynon een pil die veel lichter is. Ik ben namelijk begonnen met de yasmin juist omdat hij zo ligt is alleen brak ik daar op een begeve moment doorheen waardoor ik een zwaardere moest.
Ik zou als ik jou was de pil even links laten liggen zodat je lichaam weer op orde komt en gaan zoeken naar iets anders.