Afanaisa schreef:Ik wil je niet bang maken, maar ik ben er van de week, na 3 maanden wel-niet-wel-niet en nu dus toch wel, achter gekomen dat ik een maagzweer heb, dit voelde ik ook linksonder, er wordt op dit moment getwijfeld of ik hepatitis c zou hebben, ik weet alleen dat ik goed ziek van ben(geweest), steken, misselijk, gewoon in het algemeen goed beroerd...
Weet niet of je dit herkent?
Overigens zitten je milt en je lever ook allebei linksonderin als ik het goed heb...
Mn vriend heeft ook al tijden last van zn buik ook links onder, onderzoek hier onderzoek daar hij is er nog niks mee opgeschoten , foto's / scan laten maken bloedonderzoeken gehad , urine onderzoeken maar bij hem weten ze het niet... is al tig x naar t ziekenhuis geweest.
de dokter zei wel kijk uit wat je met je vriendin doet misschien steek je haar aan.
Dus nu het verhaal...
Sinds afgelopen donderdag heb ik ook last van m'n buik.. maar ben helemaal niet helemaal fit dus weet niet als het in verbinding staat met elkaar.
Gister stond ik onder de douche met vriendlief en ik ging bijna flauwvallen, zag zwart voor m'n ogen en kreeg een lijkwit hoofd en trilde helemaal was steenkoud...
Moet vanmiddag bloed prikken ... misschien heeft het allemaal wel met elkaar te maken ?
Iemand hier ervaringen mee ??