pijn in buik, linksonder

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: pijn in buik, linksonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 07:55

En hoe is het nu ?

Als je er regelmatig last van hebt, dan word de kans op een blindedarm ontsteking nog kleiner, want die komt op en gaat niet meer weg.

Houd eens bij wanneer je er precies last van hebt. Is het eens per maand, dan zou je eens een andere pil moeten proberen, want dan kan het met je cyclus te maken hebben.

Is het minder regelmatig, dan zou je ook eens bij moeten houden wat je eet en wanneer je er last van krijgt.

Word de pijn niet te houden, of houd ie langer dan een week aan, dan zou ik zeker even langs de dokter gaan.

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 12:27

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:29

Fijn om te horen !

Schrijf meteen in je agenda welke dagen je er last van had, en ga dat eens goed bekijken , zo kom je er wss wel achter Lachen

Oh ja , ik zie nu pas je boktnaam. Heb je moeite met openbare toiletten of met toiletten in het algemeen?
Je behoefte te lang ophouden kan namelijk ook veel problemen veroorzaken ivm de bacterien die in de ontlasting zitten.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:34

En overigens als je een blindedarm ontsteking hebt doet het meestal geen pijn als je er op drukt maar pas als je na het drukken weer loslaat Lachen

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:38

en een auto ritje doet ook heel zeer

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:41

Ik wil je niet bang maken, maar ik ben er van de week, na 3 maanden wel-niet-wel-niet en nu dus toch wel, achter gekomen dat ik een maagzweer heb, dit voelde ik ook linksonder, er wordt op dit moment getwijfeld of ik hepatitis c zou hebben, ik weet alleen dat ik goed ziek van ben(geweest), steken, misselijk, gewoon in het algemeen goed beroerd...

Weet niet of je dit herkent?

Overigens zitten je milt en je lever ook allebei linksonderin als ik het goed heb...

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:44

Kan ook spastische darm zijn, ik kreeg 't jaren geleden voor het eerst en dacht meteen aan darmonsteking e.d. maar was gewoon spastische darm. De een (zoals ik) heeft alleen de pijn en een ander moet constant naar de wc, maar als je langs de dokter gaat kan die dat zo voelen. Niks ernstigs verder, wel vervelend maar mss dat je dokter capsules kan geven.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 19:52

misschien buik griep? Heb ik momenteel ook last van :S beginnend :S gauw aan de homeopatische middelen: okugest en Passiflora werkt goed!

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:45

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:45

Ohh oke, wel toevallig dan in dit geval Huilen van het lachen

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:49

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:51

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:22

Afanaisa schreef:
Ik wil je niet bang maken, maar ik ben er van de week, na 3 maanden wel-niet-wel-niet en nu dus toch wel, achter gekomen dat ik een maagzweer heb, dit voelde ik ook linksonder, er wordt op dit moment getwijfeld of ik hepatitis c zou hebben, ik weet alleen dat ik goed ziek van ben(geweest), steken, misselijk, gewoon in het algemeen goed beroerd...

Weet niet of je dit herkent?

Overigens zitten je milt en je lever ook allebei linksonderin als ik het goed heb...

Mn vriend heeft ook al tijden last van zn buik ook links onder, onderzoek hier onderzoek daar hij is er nog niks mee opgeschoten , foto's / scan laten maken bloedonderzoeken gehad , urine onderzoeken maar bij hem weten ze het niet... is al tig x naar t ziekenhuis geweest.
de dokter zei wel kijk uit wat je met je vriendin doet misschien steek je haar aan.
Dus nu het verhaal...
Sinds afgelopen donderdag heb ik ook last van m'n buik.. maar ben helemaal niet helemaal fit dus weet niet als het in verbinding staat met elkaar.
Gister stond ik onder de douche met vriendlief en ik ging bijna flauwvallen, zag zwart voor m'n ogen en kreeg een lijkwit hoofd en trilde helemaal was steenkoud...
Moet vanmiddag bloed prikken ... misschien heeft het allemaal wel met elkaar te maken ?
Iemand hier ervaringen mee ??