Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker zweten in dat stoffie

Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
leeftijd is een soort van niet belangrijk in de sauna

Steefjevos schreef:Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
Dat denk ik ook elke keer, maar het blijft toch nog een drempel! Zouden weook niet vreemd worden aangekeken omdat we nog vrij jong zijn?
Ik 19, hij 20. Ik hoop van niet, want het lijkt me toch erg lekker. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 's een keer een Turks stoombad genomen, heel anders, maar ook erg lekker!

maar toevallig vorige week vrijdag nog geweest met mijn vriend, zelf ben ik ook nog vrij jong, maar zie dit niet als obstakel ofzo.. mensen kijken je echt niet vreemd aan.. moet ookzegge dat iks teeds meer mensen in de twintig naar de sauna zie gaan
maar echt zo jong als ik (18, en mijn vriend ook..) , dat niet zo heel erg vaak.. tliefst zou ik ook met vriendinne gaan ofzo, toch wel erg gezellig lijkt me dat, helaas durven ze niet.. maarja iedereen is naakt, en ik denk dat wij jonge mensen het minst zorge hoeve te maken over ons lichaam 
sauna's pak ik meestal niet zo heet, rond de 60 grade. ben ook vaker in andere dingen te vinden dan in de sauna,
Zo moet je ze hebben!
NOU EN?! Je merkt gelijk als je daar binnenkomt dat niks meer uitmaakt, niemand maakt zich ergens druk over, huidskleur, lichaamsvorm, gewicht, maakt geen moer uit, dat is juist zo fijn. Zelfs de sfeer is relaxed: iedereen groet mekaar vriendelijk, houdt deuren open, maakt plaats voor elkaar, etc...Verademing.....