Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
Steefjevos schreef:Barco schreef:sja steefje, volgens mij heeft iedereen die voor het eerst gaat een paar minuten drempelvrees. Je moet daar even doorheen. Maar vergeet niet: iedereen loopt volledig naakt, dus ze zijn net zo kwetsbaar als dat jij bent.
Gewoon gaan dus!
Dat denk ik ook elke keer, maar het blijft toch nog een drempel! Zouden weook niet vreemd worden aangekeken omdat we nog vrij jong zijn?
Ik 19, hij 20. Ik hoop van niet, want het lijkt me toch erg lekker. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 's een keer een Turks stoombad genomen, heel anders, maar ook erg lekker!