Spring!!! En scheur je kniebanden .....

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: Spring!!! En scheur je kniebanden .....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 08:40

Ohw muts da ge bent!

Laat boerlief maar goed voor je zorgen dan Haha!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 17:15

Dat doet boerlief ook zeker! Ja Stond woensdag op de stoep met een mega bos bloemen en een boodschappentas vol lekkere dingen. Hij zou pas rond 20:00 komen maar stond om 17:00 al in mijn huis en heeft super lekker gekookt en me gruwelijk verwend de rest van de avond.

Tjah... ik heb op alle fronten een superboer/vriend Lovers

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:23

oeh bah, ik ken het bewegen van je onderbeen ten opzichte van je bovenbeen... erg pijnlijk, helemaal als dat continu zo blijft.
Hopen dat het allemaal uiteindelijk meevalt!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:35

Tjee Utrick toch! Ik vind dat het tijd word dat je een boek gaat schrijven over je leven... al die verhalen altijd, prachtig Haha! En nu je toch stil moet zitten kan je mooi alvast beginnen Nerd

Sterkte ermee! Dat je gebakken zit is duidelijk maar hopelijk valt het mee, zoveel het mee kan vallen! Ach gut

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 18:09

Hahaha, nou ik ben tevreden met mijn leven maar ik denk dat het niet boeiend genoeg is om een boek over te schrijven Clown Ik zie dat je in Haren woont en weet je.... als ik bij "mijn boer" ben, (waar ik straks trouwens weer heen ga) dan ben ik 30KM bij jou/Haren vandaan! Haha! Mijn nichtje woont trouwens ook in Haren!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:12

Jammer, hier hebben we ook twee haren's in de buurt , ik had graag bij je op de koffie gekomen Haha! (wellicht niet met net zo'n grote bos bloemen als vriendlief)

En dan had je me meteen kunnen voorstellen aan knappe vrijgezelle boerenvrienden Schijnheilig

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 19:31

Oh, maar meeten kan altijd wel een keer toch? Ja Lijkt mij wel leuk!!! Ik woon zelf in Overijssel dus dat is al wat meer in de buurt dan Groningen! Pling

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:42

Dat doet zeer!
Maar heeft dit gevolgen voor je opleiding/toekomst? Scheve mond
Ik neem aan dat je toch wel een goede knie moet hebben voor dit werk.
Eventuele keuringen ofzo, of heb je/krijg je die niet meer?

''Jaaaaah weer een agent! Zie je wel, ik ga de weddenschap winnen dit jaar!!!'' ROFL
Leuke reputatie als sportleraar op de politieaccademie dan. Vork
Pas op: Ik sloop leerlingen! Cool

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 16:37

Dag,

Inmiddels een maand verder en ik kom net uit het ziekenhuis. Ik was 12 december op controle en toen zou de brace "losser"worden afgesteld zodat ik mijn knie verder zou kunnen buigen en strekken. Dit is niet gebeurd omdat de arts vond dat er nog te veel vocht in mijn knie zat en de speling nog veel te groot was.

Vandaag dus weer terug en er hebben 2 artsen naar mijn knie gekeken en het volgende geconcludeerd:

- De Mediale band is/was gescheurd maar hersteld goed OK dan!
- Met grote zekerheid is mijn voorste kruisband ook afgescheurd en de miniscus beschadigd No Cheer

Dit vermoeden ze omdat er nog té veel speling in mijn knie zit en ik bij bepaalde oefingen/testen van hun bijna door het plafond ging terwijl ik normaal écht wel wat pijn kan hebben. De artsen voelde zelf ook iets knakken in mijn knie wat volgens hen niet hoort. Om een volledig/zeker beeld te krijgen moet ik over 2 weken door de MRI scan heen en dan wordt besloten hoe ze mijn knie verder gaan behandelen.

Ik had gehoopt dat het met de brace, fysio en en rustig aan doen wel zou herstellen. Ik zou/ ga eind januari weer 3 maanden het korps in maar volgens de arts kan ik dat wel vergeten Verdrietig
Ik baal hier gigantisch van, vooral voor mijn studie maar ook mijn paard staat nu al een maand stil en ik had gehoopt dat ik hem langzaam aan weer op kon pakken. Daar mag ik voorlopig nog niet eens aan denken. Frusty

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:46

zere knie en paardrijden gaat idd niet samen.sterkte er mee ik lig met een hernia gelukkig word mijn paard gereden door me vriend.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:49

Zo zeg, dat is niet mis!
Heel veel sterkte en beterschap!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 17:29

miss_kippie schreef:
zere knie en paardrijden gaat idd niet samen.sterkte er mee ik lig met een hernia gelukkig word mijn paard gereden door me vriend.

Tjah ik baal er ook van. Ik wilde mijn paard dit jaar weer starten op concour maar dat zit er voorlopig niet in. Denk dat ik maar eens moet gaan rondkijken naar een bijrijder want hem zo lang stil/ in het land te laten staan is ook niet eerlijk voor hem. Ik heb een Arabisch Volbloed van zes, schat van een paard die graag wil werken en L1 met winst loopt maar met een trukendoos die hij zéker uitprobeerd op mensen die hij niet kent Haha! Hij is niet vals maar ook niet vies van een vrolijke bok of sprintje door de bak als je niet de aandacht bij hem hebt. Clown

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:14

Je woont vast niet in het noorden hè? Knipoog Tong uitsteken haha

Sterkte met je knie! Niet zo'n fijn begin van 2009... hopelijk herstel je voorspoediger dan gedacht!
Nog steeds goed verzorgt door boerlief? Haha!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:21

Tjee das echt balen, had hier al een keer eerder gepost en was benieuwd hoe het met je ging. Hopelijk ben je zo snel mogelijk weer op de been. Sterkte iig.

En succes met zoeken naar een bijrijder

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 18:23

Ilsemarie schreef:
Je woont vast niet in het noorden hè? Knipoog Tong uitsteken haha

Sterkte met je knie! Niet zo'n fijn begin van 2009... hopelijk herstel je voorspoediger dan gedacht!
Nog steeds goed verzorgt door boerlief? Haha!

Nee, nou ja... soms Haha! Ik woon zelf (nu nog) in Overijssel maar ben veel bij "boerlief" op de boerderij in Oudeschans, dus als jij in Haren woont is dat meer in de buurt Ja