Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb het idee dat dan de spanning er een beetje afgaat.
vingers, nek, tenen, rug, schouder(bladen) elleboog.
M'n ouders worden er gek van, maar tis meer een gewoonte.
Welshcobfan schreef:femmefatale1 schreef:En ik had vroeger (voordat ik die schoenen had) ook vaak het gevoel dat mijn knie met lopen overstrekte..
Hebben nog meer mensen dat?
Ik heb het gevoel wel als ik slechte schoenen draag zonder voetbed en steun. Op mijn lowa wandelschoenen heb ik bv veeeeel minder snel last en op allstars kan ik echt niet lopen. Heb daarom ook nog een paar wandelschoenen aangeschaft voor op het werk omdat ik dan een hele dag staScheelt wel!

Kuggur schreef:Aan de TS: Deze symptomen worden zeer waarschijnlijk veroorzaakt door je meniscus,
Bij mij was het toch echt mijn kruisband. 
. Heb af en toe ook het gevoel dat mn sleutelbeen niet helemaal goed zit. Dat doet overigens wel écht pijn. Heb dat soms maanden niet en dan ineens weer een paar keer per dag. Verder kraken mn nek, mn polsen, mn kaak, mn rechterschouder, mijn tenen en mijn vingers... Bij bepaalde bewegingen kraken ook mn heupen... Nee, er is werkelijk geen gewricht bij mij wat niet kraakt... MandyR schreef:Kuggur schreef:Aan de TS: Deze symptomen worden zeer waarschijnlijk veroorzaakt door je meniscus,Bij mij was het toch echt mijn kruisband.

Die piepen en kraken bij draaibewegingen (en opdrukken is een ramp) en heb ook vaak last van m'n schouder(s).. 

(Ik voel toch wat ik voel ...) dan zijn we naar een andere gegaan en die heeft scans genomen met resultaat. Die zei ook dat het vooral voor komt bij meisjes rond een leeftijd van 17-18jaar. Meestal gaat dit over met oefeningen te doen. Als het niet overgaat met die oefeningen zit er niets anders op dan opereren. Om je bovenbeenspier te versterken moet je vooral cyclische sporten doen, zoals zwemmen, fietsen. Hij zei ook dat ik over het algemeen vrij soepele gewrichten heb. Hij kon dus héél gemakkelijk m'n duim overplooien, m'n benen plooien, enkels, vingers, heupgewricht die ook vrij soepel was. Ze noemen dat een algemen hyperluxatie van de gewrichten. Ik denk niet dat het bij jou zo 'erg' is , maar het kan wel even handig zijn om deze dingen te weten
Zooooo poedersuiker