Krakend geluid in mijn oor...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KellyG

Re: Krakend geluid in mijn oor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:20

ik heb het zo af en toe ook. dan heb ik het een paar dagen, en dan is het weer een tijd weg. Tot nu toe nog geen beestjes uit mn oor zien komen Knipoog
ik ben zelf nog niet bij de dokter geweest ervoor, maar ik ben dan ook zeer eigenwijs Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:22

dingetje schreef:
Nee, het doet helemaal geen pijn. Ik heb er verder ook geen pijn aan gehad maar het leek wel alsof er een kleine verstopping in zat. Maargoed, ik kijk het nog even aan en mocht ik er weer last van krijgen dan ga ik wel even langs de HA.

Ik denk dat er iets op je trommelvlies zit dan Knipoog

Het is net alsof ze een naald over een langspeelplaat trekken zeker? Knipoog

Bij mij was het met 1x uitspuiten weg Haha! De dokter gaf als andere mogelijkheid om onder de douche je oren vol te laten lopen en dit een paar keer te herhalen, wie weet helpt het bij jou? Lachen

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:26

Echwel schreef:
Even beginnen met neusdruppels halen en deze goed opsnuiven, is de verstopping zo weg.
De buis van Eustatius is waarschijnlijk verstopt.

Bedankt voor je antwoord maar volgens mij is het dit niet.
Ik heb altijd hele gevoelige oren gehad. Vroeger vaak oorontsteking, bij verkoudheid idd verstopping, na het zwemmen zit er water in...
Dus het gevoel van een verstopte buis van Eustatius ken ik en dat is het volgens mij niet. Of in hele lichte vorm.. Bloos

tanya89 schreef:
Ik heb dat af en toe ook, ik denk 'gewoon' een vies oor, zeker aangezien jij veel zwemt, dan droogt dat op in je oor.
Of heb je het alleen met slikken? Dan is het van je verkoudheid.
Ik zou gewoon even bellen de assistent weet het vast ook al wel, maar denk dat ze 'm even uitspuiten Lachen

Dit lijkt me aannemelijker.
Misschien raar maar: Ik slaap ook altijd op mijn andere oor en daar loopt het water van het zwemmen dan dus wel uit... Klinkt gek maar gebeurt echt. Tong uitsteken
Tallie_Ho schreef:
dingetje schreef:
Nee, het doet helemaal geen pijn. Ik heb er verder ook geen pijn aan gehad maar het leek wel alsof er een kleine verstopping in zat. Maargoed, ik kijk het nog even aan en mocht ik er weer last van krijgen dan ga ik wel even langs de HA.

Ik denk dat er iets op je trommelvlies zit dan Knipoog

Het is net alsof ze een naald over een langspeelplaat trekken zeker? Knipoog

Bij mij was het met 1x uitspuiten weg Haha! De dokter gaf als andere mogelijkheid om onder de douche je oren vol te laten lopen en dit een paar keer te herhalen, wie weet helpt het bij jou? Lachen

Ja, zo klinkt het!
Dat met water vol laten lopen durf ik echt niet trouwens. Dat blijft er bij mij in zitten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:27

Nou, dat had ik ook, langspeelplaat in mijn oor, en er zat dus wat op mijn trommelvlies 1x uitspuiten was voldoende! Haha! Daarna geen last meer van Haha!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:29

Dank je Tallie_Ho. Haha! Dan ga ik de HA maar eens even bellen voor een afspraak.
Bedankt allemaal voor het meedenken! Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:30

Mijn dokter was iig erg verbaasd om zout op mijn trommelvlies te zien zitten Huilen van het lachen Had ze nog nooit gezien zei ze Huilen van het lachen

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 10:32

Oeps hahaha....Ben benieuwd wat er bij mij uitkomt. Nagelbijten / Gniffelen
Misschien toch spinnetjes??? Clown

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 10:41

Ieks spinnetjes, denk dat je raar op kijkt Nagelbijten / Gniffelen Oorwurm? Nagelbijten / Gniffelen
Bij mij kwam er een hele zwarte prop uit Bloos

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:40

Ik heb het ook vaak gehad,en als ik bukte was het helemaal erg.De KNO arts heeft het vocht weggehaald.Gewoon een gaatje in het trommelvlies en je bent er van af.