ik ben zelf nog niet bij de dokter geweest ervoor, maar ik ben dan ook zeer eigenwijs

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dingetje schreef:Nee, het doet helemaal geen pijn. Ik heb er verder ook geen pijn aan gehad maar het leek wel alsof er een kleine verstopping in zat. Maargoed, ik kijk het nog even aan en mocht ik er weer last van krijgen dan ga ik wel even langs de HA.
Echwel schreef:Even beginnen met neusdruppels halen en deze goed opsnuiven, is de verstopping zo weg.
De buis van Eustatius is waarschijnlijk verstopt.
tanya89 schreef:Ik heb dat af en toe ook, ik denk 'gewoon' een vies oor, zeker aangezien jij veel zwemt, dan droogt dat op in je oor.
Of heb je het alleen met slikken? Dan is het van je verkoudheid.
Ik zou gewoon even bellen de assistent weet het vast ook al wel, maar denk dat ze 'm even uitspuiten
Tallie_Ho schreef:dingetje schreef:Nee, het doet helemaal geen pijn. Ik heb er verder ook geen pijn aan gehad maar het leek wel alsof er een kleine verstopping in zat. Maargoed, ik kijk het nog even aan en mocht ik er weer last van krijgen dan ga ik wel even langs de HA.
Ik denk dat er iets op je trommelvlies zit dan![]()
Het is net alsof ze een naald over een langspeelplaat trekken zeker?
Bij mij was het met 1x uitspuiten wegDe dokter gaf als andere mogelijkheid om onder de douche je oren vol te laten lopen en dit een paar keer te herhalen, wie weet helpt het bij jou?