maar als er verder niks gebeurt is zoals je zegt (denkt) kan het ook zijn dat 't 'n spiertje in je voet is wat ook behoorlijk pijn kan doen.. maar wij op bokt zijn geen doktoren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Antheman schreef:Maandag bel ik, beloofd.
Antheman schreef:Annetje, maar dan groei ik dicht!
Zonnebloem schreef:en al gebeld?
MaaikeMo schreef:tot ons pa zei van: nou, als t dus wel gebroken is, en t verkeerd aangroeid, moeten ze t opnieuw breken
.
Antheman schreef:MaaikeMo schreef:tot ons pa zei van: nou, als t dus wel gebroken is, en t verkeerd aangroeid, moeten ze t opnieuw breken
.
Ja, ehhhhh![]()
![]()
Dat wil ik nu net niet horen hoor.
neverstop schreef:daar zeg jij iets van platvoet.. daar kan het idd ook aan liggen, omdat je dan een andere belasting op je middenvoetsbeentjes krijgt en daardoor ook 'n andere belasting op me spieren in de voet'n orthopeed zal waarschijnlijk wel goed kunnen helpen
Zonnebloem schreef:goed dat je bent geweest, nou weet je in ieder geval wat.
Antheman schreef:Nou, daar komt ie dan, de uitslag:
De dokter heeft mijn voet bekeken en gevoeld. Ze had ong. dezelfde kleding aan als ik, nl nette broek en gympies aan.
Vertelt wat eraan de hand was en ik moest gan lopen voor haar. Ze heeft naar de afwikkeling van mijn voet gekeken en daarna flink geduwd. Ik heb een lichte platvoet, maar mijn klachten zijn niet duidelijk te definieren. Ze houdt het op een sportblessure.
Advies is: naar een goede orthopedische schoenmaker om een loopfilmpje te maken en dan waarschijnlijk een zooltje laten maken, omdat mijn voet nu geen rust krijgt.
Direct orthopeed gebeld en idd een mega wachtlijst. Gelukkig was er deze week een annulering, dus ik kan donderdag terecht en moet dan dagelijkse schoenen en sportschoenen meenemen.
Zij geven dan advies. Als dit onvoldoende is voor mij, dan moet ik me weer bij de HA melden.