Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zinn schreef:ik vatte het ook niet aanvallend op![]()
welke therapie heb jij gehad?
Zinn schreef:haha, ja dat had ik dus vroeger ook, hoorde ik ergens 'overgeven' dan moest en zou ik weten wie het zei en waarover het juist ging en of het bij mij in de buurt waszoja, maakte ik me zo snel mogelijk uit de voeten
Elessar schreef:Ik word nu ook al een beetje beroerd. Mijn vader zegt net dat hij zich erg slecht en misselijk voelt. * Doet muziek hard aan.
Celia schreef:Zinn schreef:ik vatte het ook niet aanvallend op![]()
welke therapie heb jij gehad?
Ik ging naar psychiater, gewoon gaan praten en dergelijke.. Want ik heb andere problemen ook, traumatische ervaring gehad met eten waardoor ik zo ga panikeren en zo "misselijk" wordt...
Zinn schreef:reisziekte heb ik gelukkig geen last van!
ook typisch emetofoob , die beschouwen misselijk zijn als een teken, een feit zelfs, dat er overgeven op volgt, terwijl dat dus absoluut niet zo hoeft te zijn. dat begin ik me nu ook meer en meer te realiserenals iemand 'gewoon' misselijk is, maak ik me lang niet zo druk meer als vroeger, en dat is ook al een hele last die van mijn schouders valt, want er is zoooo vaak iemand gewoon misselijk, zonder dat er overgeven bij te pas komt
Pasamba schreef:Ja 't helpt echt, hoe stom het ook klinkt. Al zal dat misschien per persoon verschillen.Is dat echt zo?
Zinn schreef:hebben jullie ook dat jullie maar heeeeeeeeeeeeeeeel weinig moeten overgeven? ik ben dus nog maar een paar keer in mijn leven écht misselijk geweest, en nog maar 2 keer moeten overgeven (buiten als baby zijnde dan).
Zinn schreef:daar moet ik dus niet op beginnen kijken, brengt me alleen maar op ideeën en doet me er meer aan denken