Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
detour schreef:Artikel van Frank de Bonte, woonbioloog, wetenschapper dus.
erleyne schreef:maar ik geloof niet dat ik deze man als een erg betrouwbare bron kan beschouwen als ik eerlijk ben.
suleilitha schreef:Ja, dat verhaal ken ik. Een vriendin van me werkt in een ziekenhuis waar deze man onder behandeling is geweest.
Natuurlijk is het economisch belang, stel dat ze dit allemaal open en bloot gooien, dat is in de ogen van de "onderzoekers" fnuikend voor de economie.
Het is zelfs zo dat veel ziektes wel kunnen worden genezen, maar daar wordt niks mee gedaan, dan zouden de pillenfabrieken de poorten kunnen sluiten. Nederland, struisvogelland.
Onassa schreef:Ik heb alleen je openings post gelezen.
Telephatie is nu ook bewezen.
Ik liep vanmiddag hier over na te denken en dacht, laat ik daar eens een topic over openen.
Ga ik hier zitten, kwam net uit de douche, klik op actieve onderwerpen en zie daar!!!!!
Ik ga nu effe een bak koffie drinken met mijn man die net thuis komt en dan kom ik hierop terug, want uiteraard zit hier van mijn kant een verhaal aan.
erleyne schreef:erleyne schreef:maar ik geloof niet dat ik deze man als een erg betrouwbare bron kan beschouwen als ik eerlijk ben.
Heeft ondertussen wat verder gezocht, en deze meneer staat ook genoemd op sites over graancirkels e.d. Dat ondermijnt zijn geloofwaardigheid toch wel een beetje veel voor mij.
Ik ben wel benieuwd naar echte wetenschappelijke artikelen!
suleilitha schreef:Het eerste geval van genezen HIV is bekend, wist je dat niet Nickeltje?
detour schreef:Toch is mijn tweede stukje een heel mooi vb (EEG scan bewijzen e.d.) dat het wetenschappelijk bewezen is wat er gebeurt met cellen.
Vind ik an sich al shocking genoeg.
, haha!). Ik ben benieuwd wat deze op de lange termijn op leveren!
Ik zou in ieder geval niet willen dat een artikel van mijn hand daar op gepubliceerd zou worden. detour schreef:erleyne schreef:
Heeft ondertussen wat verder gezocht, en deze meneer staat ook genoemd op sites over graancirkels e.d. Dat ondermijnt zijn geloofwaardigheid toch wel een beetje veel voor mij.
Ik ben wel benieuwd naar echte wetenschappelijke artikelen!
Fair enough, jij hebt tenminste de moeite genomen eea te lezen!![]()
Zijn metingen waren voor mij afdoende. En zijn Donave water. Maar waar hjij gestudeerd heeft, weet ik niet. je kunt hem mailen, dan laat hij het je weten.
Toch is mijn tweede stukje een heel mooi vb (EEG scan bewijzen e.d.) dat het wetenschappelijk bewezen is wat er gebeurt met cellen.
Vind ik an sich al shocking genoeg.