morgen beugel *schaamt zich*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: morgen beugel *schaamt zich*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:48

Leuke vrienden heb je dan als ze je uitlachen Knipoog
En mocht die jongen je dan niet leuk meer vinden, weet je gelijk hoe hij in mekaar zit. Ik zou je er niet te druk om maken joh. Ik zag er eerst ook tegenop, maar ik ben nu wel trots om mijn rechte tanden Ja

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:48

Tjee je gaat toch niet schamen voor je beugel???

Als ze zeggen ijzerbek o.i.d moet je gewoon zeggen dat je er zelf voor hebt gekozen om een mooi gebit te krijgen.
(ik heb 2 jaar met beugel rondgelopen en heb in het begin vaak 'ijzerbek' gehoord.. Met mijn reactie was het heel snel over.)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:53

Of je reageert met : tsss, beter beugelbekkie dan scheve bek (A)

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:58

Je moet je niet schamen voor je beugel! heel veel mensen hebben een beugel! heb er zelf ook 2 jaar meegelopen! Je wordt toch alleen maar mooier met een beugel Knipoog

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 15:01

Ik heb op dit moment nog een plaatjesbeugel
Ik was er ook niet blij mee toen ik hem kreeg maar als ik zie hoe mijn tanden nu al staan en hoe ze in het begin stonden Haha!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:07

Wat een drama Clown

Ik heb 4 jaar blokjes én een beugel (plaatje) in mijn gehemelte gehad en daarna nog eens 4 jaar een beugel (plaatje) met een draadje over mijn tanden. Nooit opmerkingen over gehad, nooit door uitgesloten of iets jongens-gerelateerd. Denk maar aan het eindresultaat. Wees blij dat je het nu kàn doen, sommige volwassenen moeten er op hun 40ste nog aan beginnen.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:13

Bijna iedereen heeft tegenwoordig wel een beugel/of een gehad.
Je moet alleen maar blij zijn dat je er een krijgt want het is alleen maar voor jezelf en uiteindelijk zal je er heel blij mee zijn.

Ik kreeg er een in groep 8 nu zit ik in de 3e van de middelbare en heb 'm nog steeds. Ben er bijna vanaf maar heb er helemaal geen probleem mee, niemand lacht me erom uit.
En ook al zouden ze dat doen, laat ze gewoon lekker lachen, gewoon negeren Vork

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:15

Debortje_ schreef:
Ja oh god ik schaamde me al met zo'n beugel waarmee er alleen een draadje over je tanden zit.
Ik deed 'm dus ook never nooit in, want ik ging ermee stotteren enzo.
Maar morgen krijg ik een plaatjes beugel, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet.
Ten 1e: Ik word standaard uitgelachen door vrienden enzo.
Ten 2e: Ik flow met een jongen, en dalijk knapt die af op mijn beugel.

Ik doe het voor me eigen, dat weet ik.
Maar ben echt bang dat die jongen me gelijk laat zitten enzo.

Meer bokkers die hier last van hadden, toen ze een beugel kregen?
En weet iemand een leuke kleurtje voor een beugel?
Ik zat zelf gewoon te denken aan zilver.

liefs.

Ik weet hoe je je voelt. Ik wou zelf graag een beugel. Ik wou van mijn scheve tanden af. Ik kreeg er eentje, maar die vervormde mijn hele hoofd!! Volgens een vriendin leek ik op een vis. Dat zei ze ook zo mooi: "Donja, met je beugel lijk je op een vis" (en dan denken dat ik dat grappig vind)
Ook daarom heb ik hem alleen 's nachts gedragen. (Beter dan niet) maar dat is geen aanrader, want ik had al lang een slotjes kunnen hebben. Mijn slotjes krijg ik 1 december.

Maar, als jij uitgelachen wordt door vrienden, waarom noem je hen dan je vrienden? En die jongen, als die je echt leuk vindt, dan laat hij je niet stikken door je beugel.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:16

Inderdaad, vrijwel iedereen heeft een beugel (gehad). Ik heb zelf 1,5 jaar met een slotjesbeugel en daarna nog 1 jaar met een plaatje rondgelopen. Ik ond het niet zo erg. Ik was er trost op dat ik een mooi gebit zou krijgen, trok me dus ook totaal niks aan van wat mensen zeiden en daarna is het ook snel opgehouden, de opmerkingen.

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:17

Je moet je er niet ongerust over maken.
Ikzelf heb ook een beugel gehad, en vond hem niet storen..
Als mensen je anders gaan bekijken omdat je een beugel hebt, zijn ze het niet waard.
Trouwens.. er is tegenwoordig toch niks raars meer aan een beugel? Ik krijg nu enorm veel complimenten over mijn rechte tanden! Knipoog
Ik nam trouwens altijd een ander kleurtje ( was 14 toen ). Dat was juist het fijne eraan! Clown
Alleen kunnen inderdaad je tanden gevoeliger zijn ( op het begin & wanneer ze hem bijspannen ), maar dat hangt ook van persoon tot persoon af.. Ik had er persoonlijk weinig last van.

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:18

ik kryg ook een beugel, maar vind het niet erg op myn school in myn klas hebben meer kinderen een beugel en dan heb ik mooie gebit later Haha!

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:22

Een beugel doet niks af aan je koppie hoor! Als die kerel je niet met beugel wilt, dan wil jij die kerel toch ook niet? Puh! Nee zonder dollen; ik had in mijn modellen jaren zelfs een beugel en ik heb er nooit gezeik over gehad. Kan me niet voorstellen dat ze bij jou dus moeilijk of l.ullig gaan doen.
Weet je wat je wel moet doen? Niet in je schulp kruipen als je hem hebt, maar heel trots lopen showen! Je houding doet heel veel voor hoe je geaccepteerd wordt. You go girl!