Die niveapot heb ik ook,maar die komt niet op mijn gezichtje, daar krijg ik namelijk uitslag van !
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ninx schreef:Blingh schreef:Ik werk zelf bij de Etos en zou gewoon eens een aantal drogisten/reformzaken langsgaan voor persoonlijk advies..
Dat ligt er maar aan. Een drogisterij heeft vaak onopgeleide mensen in dienst, ook weten zij vaak niets van de toevoegingen die juist schadelijk zijn voor een bepaald type huid.
Ik kies dan eerder voor een reformhuis.
Een drogist heeft vaak de 'standaard merken' waar veel voor geadverteerd wordt. Deze merken bevatten veel schadelijke troep.
Het zijn nl cosmeticamerken die vallen onder holdings die hun restproducten kwijt moeten. Veel van die 'restproducten' komen terecht in cosmetica... bijv. parrafine=minerale olie. Dit ondermijnt de huidfunctie en veroorzaakt juist OF huidveroudering OF acne.
Het zit in veel bekende merken.
De lijst die ik eerder postte is een goede leidraad.
Doortje58 schreef:Als je niet teveel wilt betalen EN geen tijd hebt om in de winkels te kijken EN niks dat op dieren getest is.............
ga naar http://www.yvesrocher.nl dan brengen ze het nog thuis ook...........![]()
Die hebben verschillende "rimpelvervagende creme's" .
Ikzelf gebruik die groene tubes (sorry, maar heb geen puf om naar boven te lopen om te kijken wat de naam is..........)
voor dag en nacht..............
Vaak krijg je er 2 voor de prijs van een, dus heb ik altijd een voorraadje en nog goedkoop ook!!
listiglistje schreef:Ik ben 34 en bij mij is er nog geen rimpeltje te bespeuren![]()
Mijn idee over rimpels is:
1. Erfelijk
2. Rimpels komen ook door: frutten en fronzen, lachen, zon, roken, ongezond voedsel en te weinig water/vocht.
Ik zelf rook niet, drink genoeg water, gezond eten en let op knijpen,fronzen etc.
Naast ieder dag mijn gezicht schoonmaken met reinigingsmelk (Kruidvat)
gebruik ik in de winter gewoon de blauwe nivea doos voor een droge huid (s'nachts)
Verder 1 x per week gezicht scrubbben om de dode huidcellen te verwijderen.
Mi werkt de blauwe pot van nivea het beste, van andere middeltjes kreeg ik altijd jeuk of een nog drogere huid.
Ik heb het idee hoe meer je aan je huid doet, des te meer je je huid beschadigd (en dus sneller rimpels)