Nathalie schreef:Bij mij was dat 1 van de begin verschijnselen van een depressie. Maar ik zag dat de vraag of je somber was al voorbij gekomen is.
Vervelend is het zeker!
bij mij ook

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nathalie schreef:Bij mij was dat 1 van de begin verschijnselen van een depressie. Maar ik zag dat de vraag of je somber was al voorbij gekomen is.
Vervelend is het zeker!
Vervelend is het zeker!
Equidea schreef:Ik had het een hele tijd (nu eigenlijk nog) om half 3 snacht's...
Heb nu toevallig gister een soort slaaphulp-pilletje (eigenmerk kruidvat) geprobeert, sliep aan een stuk door, en ontspannen dat ik was...
Nijn schreef:Ik heb net even gebeld en ik word morgen door een huisarts terug gebeld.
Omdat ik 's avonds geen gekke dingen doen, geen idioot druk bestaan heb en ook wakker wordt als ik laat naar bed ga weten ze niets.
Heb gevraagd naar die natuurlijke producten maar zij vond het niet verstandig om dat zo maar te gebruiken omdat er meestal een rede achter zit die je dan gaat onderdrukken.
suus_Mette schreef:Ik wordt altijd een paar minuten voor dat m'n wekker afgaat wakker... En dat heb ik alleen als ik m'n wekker zet, als ik hem later zet of niet, dan wordt ik niet wakker...