Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Izzy19 schreef:Body Sugaring, vergelijkbaar met harsen maar iets minder pijnlijk, dat blijft niet aan je vel plakken, enkel aan de haartjes. Doet nog wel een beetje pijn maar zeker niet overdreven en de haartjes blijven ook een 3tal weken weg. Erg handig
Runn_love_ schreef:harsen lijkt me nou niet zo fijn idee![]()
ik zal eens kijken voor die ontharingscreme voor de gevoelige huid...
een epilady wil ik nog gaan kopen, alleen ik ben een soort van blutzal het dus even goedkoper moeten doen,.
iedereen bedankt voor de tips
Smystique schreef:Ik heb nooit bultjes hoorscherpe mesjes gebruiken, huid goed straktrekken en daarna behandelen met olie/lotion zonder alcohol/parfum
IvysToeter schreef:welk scheerschuim gebruiken jullie dan voor daar beneden?
kaatje77 schreef:Ultieme tip
Dat wat ge geschoren wilt hebben talkpoeder erop en dan met een droog mesje tegen de haren in scheren.
Wordt echt superzacht.
En ook geen stoppels oid.
Succes iig.
Doortje58 schreef:NOOIT je bikinilijn met de Epilady doen...................![]()
![]()
Ik heb er een die je gratis mag hebben, maar gebruik hem alleen voor je benen aub![]()
Ik had ook altijd bultjes, maar sinds ik het echt bijhoud heb ik nergens meer last van..................![]()
Gewoon met de Ladyshave en ook nat scheren, maar dan alleen met nieuwe superscherpe mesjes...............![]()
Boktlid schreef:Smystique schreef:Ik heb nooit bultjes hoorscherpe mesjes gebruiken, huid goed straktrekken en daarna behandelen met olie/lotion zonder alcohol/parfum
Zo doe ik het ook.
Zelf altijd onder de douche. Beetje zeep erop zodat het makkelijk glijd, zorgen dat je mesje scherp en warm is en dan wil het fantastisch..
Ik doe het ook van onder naar boven dan wordt het super glad, geen stoppeltje te bekennen..
Echt geen haartje te zien daar bij mij