Tips voor de Tandarts pff( zo erna toe)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manonx

Re: Tips voor de Tandarts pff( zo erna toe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:40

aoh, nu ik dit topic lees heb ik helemaaal geen zin meer ..
ik vind de tandarts niet eng, zolang er maar niks met me gebit aan de hand is Scheve mond

afgelopen controle was me beugel er net uit, en me tandarts zei dat je grotere kans op gaatjes krijgt dan, dus ik heb echt 2 jaar lang 3 keer op een dag gepoets, maar dat mocht dus niet helpen,
ze hadden het lijm teveel verspreid over me kiezen, dus teveel, en de helft zat dus in me kiezen.. 2 gaatjes Scheve mond
moet 9 december pas heen, maar kan iemand uitleggen hoe je die spuit voelt in je mond? daar zie ik echt heel erg tegenop!

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 12:40

Orange_peach dat klinkt echt niet lekker !! Hopen dat het snel weer in orde is.

Manon. Dat is wel poedersuiker dat ze dat gedaan hebben toen, Heb je ze boven of onder zitten? Waar je dan verdoofd word?

Ik vind die spuit best meevallen. Meer een drukkend gevoel. Zodra hij erin zit voel je t al bijna niet meer want dan verdoofd het al gelijk. Bij mij is het meer altijd het idee Tong uitsteken als t eenmaal gebeurd is vond ik t echt meevallen Clown

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:44

Ik kan gelukkig goed tegen tandarts, spuiten e.d. 2 maand terug met spoed 2 verstandskiezen er uit laten halen bij kaakchirurg.. heb ze al 5 jaar maar vorige tandarts wou ze er nooit uithalen.. (heb nu ook een andere haha).. Vorige week op controle.. En gister vloog er een vulling uit! Kon ik weer heen haha.. en moet in januari weer.. Dolle boel..

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:54

Ik heb eigenlijk geen problemen met de tandarts. Maar ik sta er ook best positief tegenover, ondanks mijn slechte gebit (op mijn leeftijd al 3 wortelkanaalbehandelingen, 1 brug, meerdere gaatjes en kiezenvullingen, alleen nog geen ervaring met kiezen of tanden trekken) heeft hij alles altijd netjes (en voor mij pijnloos)afgehandeld. Erg goede verstandhouding met die man, en hij doet ook heel vriendelijk, als je pijn voelt kun je het meteen aangeven en dan probeert hij het pijnloos af te ronden. Ik heb overigens overal verdovingen voor gevraagd (zelfs voor gaatjes :Y, al gaf hij altijd zelf aan dat het wel nodig was, in mijn geval altijd Knipoog ) , ben als de dood voor pijn Bloos

Maar al met al denk ik dat je door je slechte ervaringen toch een negatief beeld hebt van de arts, dat is altijd moeilijk te veranderen, zou je niet iemand mee kunnen nemen?

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:38

hoe is het ondertussen met de tandjes van de mensen die ook naar de tandarts moesten toen??

ik moet maandag nog een keertje terug (is dan de 5e keer op rij) om in die ene tand waarvoor ik in het begin ging nu een definitieve vulling te krijgen ...
misschien moet ik daarna nog eens terugkomen voor een andere tand waar een gaatje begint te komen (ze wil dat ineens doen zodat ik weer ff verder kan maar dat kan alleen als ze niet al moet verdoven voor de vulling te steken) anders nog een keertje terug Boos!