en dat is het eerste en enige dat hielp. Heber al last van sinds mijn 14e (ben nu 24).
Heb ook bezoyl-peroxide gebruikt, maar dit had alleen maar véél nadelen: deed ontzettend zeer, huis werd rood, geeft vlekken op kleding/hoofdkussens EN het hielp dus niet helaas. Het schijnt voor anderen wel te helpen, maar ik merkte weinig tot geen resultaat....Slik dus nu cyproteronacetaat (2 vliegen in 1 klap: birth control én anti-acne) en ik smeer met Diadermine voor een vette huid....Smeerseltjes hielpen bij mij eigenlijk helemaal niet, maar de Diadermine was het eerste dat duidelijk resultaat gaf.
Voor de littekens die ik na al die jaren acne heb overgehouden gebruikt ik nu Biodermal litteken crème. Ik wilde eigenlijk de Palmer's scar serum hebben, maar dat wordt in Nederland niet verkocht (of weet iemand die het wel verkoopt in NL?) en importeren wordt wel heel duur.... Maar de Biodermal bevalt ook goed, de kleinere littekens, zelfs de oude, verdwijnen nu na vier weken al zichtbaar (ik klink net als de tellsell reclame merken jullie het?

Edit: TS als ik in je profiel kijk heb jij nog erg geluk zo te zien....ik zie alleen maar een hele mooie gave huid eigenlijk....Je had mij eens moeten zien rond m'n 16e