De mijne kostte 80 euro. Is ongeveer 8x8cm en is gewoon geheel zwart. (Njah, groenig.) Het ligt eraan of er ook schaduwen en kleur inkomen, dat kost namelijk meer tijd, dus meer geld. Het verschilt ook per tattooshop.
Ik heb 8 jaar geleden een tattoo van ongeveer 5cm x 7cm in kleur laten zetten, kostte toen 175 gulden. 2,5 jaar geleden heb ik een tatto van ongeveer 7cm bij 15cm laten zetten in zwart wit en die kostte 100 euro (hij is er precies een uur mee bezig geweest).
wauw, wat een reacties! bedankt wat verschillen de prijzen van de tatoeages trouwens! zijn jullie allemaal bij een 'goede' tatoeage shop geweest? mss idd slim om te kijken of het niet te klein wordt, maar ik neem aan dat het daar dan wel wordt gezgd kga binnekort eens informeren, wil max. 100 euro betalen eigenlijk, ligt natuurlijk ook aan de wensen van vriendlief.. maar moet denk ik toch wel lukken, als ik zie dat een klein vlindertje bv 40 euro kost ik ben benieuwd!
Die van mij zou eigenlijk €600,- gaan kosten, omdattie ruim 2 keer zo groot zou worden als 'ie nu wordt (zie foto, zou eigenlijk 10 a 12 uur werk zijn). Tatooman zei dat kleiner mooier zou staan op mijn rug omdat ik heel breed ben, en nu kom ik op plusminus €300,- uit voor 4 uur werk. Prijzen verschillen inderdaad heel erg per shop, en kwaliteit is niet goedkoop imho. Mijne wordt komende dinsdag gezet bij Dragon Tattoo in Eindhoven (voor de liefhebbers; door Jim).
Die van mij is ongeveer 4x5 en alleen zwart/grijs en kostte 100 gulden. Heb hem bij een heel klein winkeltje in Rotterdam laten zetten. Hij werkt wel safe en schoon enzo maar maakte geen reclame. Hij was "bekend" door de mond op mond reclame.
Offtopic @ Bromfiets, hihi, jij zit op mijn oude school. Zag ik toen ik op jou hyves aan het spieken was.
Heb begin van dit jaar een roos met een draak om de stengel laten zetten, ongeveer 8 bij 5 CM en helemaal ingekleurd. Inclusief 2x bijkleuren was het 50 euro.
Heb hem bij tattoo Volendam laten zetten, en hij is echt heel mooi geworden. Maar het is heel goedkoop, ik had zelf op 80 euro gerekend, dus zat ook ff verbaasd.
Ik heb een zelfonworpen paardenhoofd op m'n schouder... is redelijk aan de maat, met kleur, 8 werkuren in totaal ... en heeft m'n tante 550 euro gekost.
Het ook een schorpioen op m'n onderbeen 4 werkuren, 10 x 12, veel zwart maar ook wat kleur om het beestje rond te maken en die was 200 euro..